خریدار عمده پیاز خشک اصفهان برای صادرات

آیا تولید کننده پیاز خشک اصفهان هستید؟ آیا می خواهید جنس خود را با قیمت مناسب به صورت تناژ به فروش برسانید؟ بسیاری از شرکت ها و کارخانه ها به دنبال پیاز خشک اصفهان هستند که این استان پیازهای مرغوبی دارد که با خشک کردن کیفیت محصولات تولیدی آن ها افزایش می یابد.
در صورتی که می توانید محصولی مرغوب را به صورت تناژ تولید کنید می توانید با قیمت عالی و به صورت قراردادی این محصول را به صورت نقد به فروش برسانید و سهم خود را در بازار افزایش دهید. برای این منظور بهتر است با این مرکز ارتباط داشته باشید.
بسیاری از خریداران شاید محصولی را خریداری می کنند که به طور کامل باب دل آن ها نباشد دلیل آن هم عدم شناخت بسیاری از تولیدکنندگان پیاز خشک اصفهان می باشد. پیاز خشک فلات که در اصفهان تولید می شود کیفیت بالایی دارد که باعث افزایش کیفیت سایر محصولات تولیدی می شود. پیاز خشک اصفهان به دلیل شناخته شدن در بازارهای مختلف کشور و حتی خارج از کشور تقاضای بالایی را به خود اختصاص داده به طوری که صادرات آن هم انجام می شود. پیاز خشک از لحاظ پزشکی هم بسیار توصیه شده است به خصوص که خشک شده آن هم فواید بسیاری دارد و ماندگاری بیشتر آن تاثیر زیادی بر روی از بین رفتن فواید آن ندارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما