روش تولید پیاز خشک گرانولی سفید

آیا می دانید پیاز خشک هر تولید کننده با سایر تولیدکنندگان متفاوت است؟ بهترین روش تولید چگونه باید باشد تا مورد پسند عمده مشتریان قرار بگیرد؟ بهترین روش برای خشک کردن که بیشتر مشتریان آن را می پسندند روش غیر مستقیم می باشد تا پیاز بدون سوختگی باشد و ظاهر زیبایی داشته باشد.
پیاز خشک گرانولی هم نوعی از پیاز خشک است بعضی از مشتریان سراغ آن را می گیرند و آن را فروش دارند ولی مسئله مهم نحوه تولید می باشد که مشتری پسند باشد و از طریق دستگاه های مختلف بتوان بهترین را در بازارهای داخلی و صادراتی عرضه نمود.
بسیاری از تولیدکنندگان صنایع غذایی برای این که بتوانند آسیاب کردن پیاز بسیار آسان تر باشد از مدل گرانولی آن استفاده می کنند به دلیل راحت تر کردن تولیدات آن ها. امروزه پیاز خشک اصفهان می توانند عمده کارخانجات را در استان های صنعتی از لحاظ تامین برطرف نموده و حتی صادرات این محصول را به صورت عمده انجام داد.
از این محصول هم برای بسته بندی با توجه به کوچک بودن سایر پیاز استفاده زیادی می شود. برای این که این محصول مورد پسند شما قرار بگیر بهتر است یک مرتبه آن را امتحان نموده تا خبالتان از کیفیت آن راضی باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما