نحوه تهیه پیاز خشک ? چگونه است

بسیاری از کسانی که برای اولین بار پیاز خشک را می بینند بسیار سوال برایشان پیش می آید که پیاز خشک چگونه تهیه شده است؟ پیاز از جمله محصولاتی است که آب فراوانی دارد و شاید ۹۰% از آن را آب تشکیل می دهد، بنابراین برای این که بتوانید یک کیلو پیاز خشک تهیه کنید بهتر است ۱۰ الی ۱۵ کیلو پیاز وجود داشته باشد تا بتوان این محصول را تهیه نمود. در خشک کن های صنعتی که تنوع زیادی هم دارد بسته به کیفیت و نوع تیغه آن محصولی از جمله ریز یا درشت خلالی، حلقوی و یا مخصوص آسیاب تهیه می شود.

برای این که بتوان پیاز خشک مرغوبی را تولید و به بازار عرضه کنیم که با یک نگاه مشتری آن را انتخاب نماید بهتر است در درجه اول پس از ورود پیاز خام به انبار آن را شست و شو دهیم سپس سروته آن را می گیریم و پوست گیری انجام می شود، لازم به ذکر است برای تهیه پیاز خشک مخصوص آسیاب پوست پیاز گرفته نمی شود و هزینه تهیه آن کمتر می باشد.
سپس پیازهای پوست گیری شده را توسط تیغه های مختلف مانند حلقوی(هلالی) و خلالی اسلایس می کنیم که بستگی به سلیقه مشتری دارد که بیشتر مشتریان بیشتر خلالی را می پسندند چرا که برای سرخ کردن و تزئین از آن بسیار استفاده می شود. پیاز باعث کند شدن تیغه ها هم می شود که بهتر است حواستان به این موضوع باشد. بعشی از تولیدکنندگان هم از آب اوزون برای شست و شو استفاده می کنند.

بیشتر پیاز خشک های موجود در بازار دارای رطوبت ۵% هستند که متعادل و مناسب آسیاب است و گوله گوله نمی شود، ولی بعضی از تولیدکنندگان برای اطمینان بیشتر درصد آن را کمتر می گیرند تا خیال خودشان و خریدار از این بابت راحت شود. پیاز خشک اگر مدت زمان بیشتری را در دستگاه بماند رنگ آن به طلایی تغییر می کند ولی بهتر است برای بسته بندی و آسیاب رنگ آن سفید باشد چرا که مشتری پسند تر است.

اطلاع از جدیدترین قیمت پیاز

اطلاع از جدیدترین قیمت پیاز 

قیمت پیاز خشک در بازار به عوامل مهمی مانند هزینه بسته بندی، هزینه نگهداری ماشین آلات، قیمت پیاز در بازار و حقوق کارگران بستگی دارد. سایت های آنلاین مواد غذایی و فروشگاه های محصولات کشاورزی صنایع غذایی فرداد یکی از مرکز برتر تولید پیاز خشک در بازار است و پیاز خشک را به صورت عمده و جزئی در بازار ایران به فروش می رساند. بازار روزانه اعلام می شود.

خرید عمده پیاز خشک

نحوه تهیه پیاز خشک ? چگونه است

خرید پیاز خشک در بازار توسط مشتریان مسن و جوان تر انجام می شود. بسیاری از مشتریان از پیاز خشک برای مصرف خانگی و جزئی استفاده می کنند. پیاز خشک با کیفیت بالا از فروشگاه هایی که انواع مواد غذایی و ادویه جات را عرضه می کنند خریداری می شود. صنایع غذایی فرداد یکی از مراکز تولید پیاز خشک در بازار ایران بوده و محصولات خود را در بسته بندی های مختلف به بازارهای جهانی عرضه می کند.خرید عمده اسلایس پیاز در بازار توسط صاحبان رستوران ها و مغازه های غذای گرم صورت می گیرد که باعث رونق بازار فروش محصولات می شود.

فروش آنلاین اسلایس پیاز

فروش آنلاین اسلایس پیاز 

با پیشرفت تکنولوژی و تکنولوژی استفاده از سایت های فروش آنلاین بسیار رایج شده است. فروش آنلاین به مشتریان شما این امکان را می دهد که علاوه بر قیمت محصول، مقایسه کیفیت را نیز تجربه کنند. فروشگاه های اینترنتی انواع پیاز خشک را در بازار محصولات خود عرضه می کنند. را مستقیماً به مشتریان تحویل دهید و فروش آنلاین را افزایش می دهد. صنایع غذایی فرداد نیز محصولات خود را از طریق سایت های فروش اینترنتی به مشتریان عرضه می کند و مشتریان می توانند محصولات مورد نیاز خود را به صورت عمده خریداری کنند. و یک قطعه را از سازنده خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما