ارزانترین قیمت پیاز خلالی سرخ شده

پیاز خلالی سرخ شده را از کجا می توان تهیه نمود؟ آیا تا کنون مبادرت به خرید پیاز خلالی سرخ شده نموده اید؟ از کیفیت آن چطور ؟ مطلع هستید؟ این محصول با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت در بسته بندی های مناسب و گرم های مختلف با رعایت استاندارد و موازین بهداشتی از طریق فروشگاه های غیر حضوری قابلیت عرضه به مشتریان گرامی را دارد.

ارزانترین قیمت پیاز خلالی سرخ شده

ابعاد بسته بندی پیاز خلالی سرخ شده

ابعاد بسته بندی پیاز خلالی سرخ شده بسته بندی پیاز خلالی شده در انواع و اشکال مختلفی صورت می گیرد. اگر از زیپ کیپ استفاده شود خوب قاعدتا کاملا پلمپ می باشد و در ابعاد استاندارد به بازار عرضه می شود و اصولا در رنگ های مختلفی بسته بندی زیپ کیپ صورت می گیرد.

در ظروف پلاستیکی با کیفیت حداقل تا مدت های طولانی قابلیت نگهداری دارند و این ظروف در اشکال مختلف اعم از بیضی، مربع و… تولید و روانه بازار می گردد.

ابعاد استانداردی برای انواع بسته بندی در نظر گرفته می شود. البته وزن و حجم محصول ارائه شده نیز در اندازه نهایی ظرف مورد نظر تاثیر گذار است. در کل باید گفت کیفیت خوب و مطلوبی دارد.

البته مصرف کنندگان بعد از خرید باید این محصول را از این ظروف خارج نموده و برای قرار دادن در فریزر از ظروف یا کیسه پلاستیکی استفاده نمایند.

پیاز در نوع با کیفیت از طریق دستگاه های مربوطه برش و سرخ می شود و در نهایت روغن اضافی آن گرفته می شود. قابلیت مصارف خانگی و همچنین رستوران ها، فست فود، تهیه غذا، مراکز آش فروشی ،هتل ها را دارد.

فروش عمده پیاز خلالی سرخ شده

فروش عمده پیاز خلالی سرخ شده فروش پیاز خلالی شده با کیفیتی مرغوب و رنگ طلایی با وزن های متفاوت و در برند معتبر از طریق فروشگاه های غیر حضوری با قیمت عمده و مستقیم روند بسیار خوب و قابل ملاحظه ای دارد. قیمت کلی با حذف واسطه ها امکان خرید بسیار خوبی را برای مشتریان فراهم می آورد.

پیاز خلالی عمده از طعم و شکل ظاهری بسیار خوب و رنگ طلایی روشنی برخوردار است و در جهت مصارف خانگی و رستورانی و….استعمال می شود. تولید کنندگان اصولا این محصول خوراکی را به صورت خلالی و نگینی و همچنین چیبسی به بازار عرضه می کنند.

یکنواختی برش انواع پیاز و کیفیت خوب روغن استفاده شده این محصول را جز پرفروش ترین محصولات در بازار نموده و استقبال بسیار خوبی از آن می شود.

با برقراری ارتباط با واحد فروش وب سایت می توانید با قیمت کلی و حذف واسطه ها انواع پیاز سرخ شده را در بسته بندی های مطلوب و اوزان متفاوت با قیمتی که مقرون به صرفه است خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما