برترین تولید کنندگان پودر سیر طیور

افزودنی های غذایی شامل گروهی از مواد مختلف می باشند که با مقاصد مختلف به جیره غذایی و خوراک حیوانات از جمله طیور افزوده می شوند. از جمله این افزودنی ها می توان به پودر سیر طیور اشاره نمود. امروزه پروش دهندگان طیور به عنوان جایگزینی برای آنتی بیوتیک ها که دارای اثرات جانبی مضر بر انسان می باشند از پودر سیر طیور به عنوان عاملی اثر بخش جهت افزایش رشد و سلامت طیور استفاده می کنند.

برترین تولید کنندگان پودر سیر طیور

10 نکته اساسی دستیابی به افزایش تولید در مرغداری

10 نکته اساسی دستیابی به افزایش تولید در مرغداریجهت رسیدن به تولید مطبوع و موفق رعایت یک سری نکات در هر مرغداری الزامی است از جمله این نکات می توان به مورد زیر اشاره کرد :

1- کنترل بیماری ها، این عامل یکی از عوامل مهم و موثر جهت کاهش تلفات و افزایش تولید در هر مرغداری می باشد.
2- توجه به تغذیه مناسب و بهداشتی
3- عدم استفاده از آنتی بیوتیک در پروش مرغ
4- استفاده از میزان مناسب ویتامین و مواد معدنی جهت افزایش سیستم ایمنی، تقویت ساختمان اسکلتی بدن و عاملی محرک در رشد پرنده در برنامه غذایی پرندگان
5- کاهش ترس، ترس باعث کاهش سیستم ایمنی جوجه ها و نتیجه مستعد شدن آنان در برابر ابتلا به بیماری می باشد.
6- تنظیم حرارت و نور مناسب محیط نگهداری، حرارت و نور عاملی موثر بر میزان خوراک مصرفی و در نتیجه پرورش و سلامت مرغ ها می باشند. حرارت مناسب برای مرغ ها حدود 15-18درجه است.
7- واکسیناسیون پرندگان جهت مقابله با بیماری های شایع
8- دسترسی و استفاده آسان پرندگان به آب آشامیدنی سالم، PH و سطح مواد معدنی آب دو عامل موثر بر سلامت پرندگان می باشد.
9- رعایت اصول بایوسیکوریتی یکی از عوامل موثر در کنترل شیوع بیماریهایی مانند آنفولانزای طیور می باشد. رعایت این اصل به ویژه در ارتباط با افرادی که در تماس نزدیک با پرندگان می باشند الزامی است.
10- استفاده از تهویه مناسب و بهینه در محل نگهداری پرندگان، سطح بالای آمونیاک و رطوبت هوا دو عامل مخدوش کننده و مضر بر کیفیت هوای مناسب و پاک در مرغداری ها می باشند که باید مورد توجه خاص قرار گیرند.

بازار فروش پودر سیر غذای جوجه

بازار فروش پودر سیر غذای جوجهاستفاده از پودر سیر در مرغداری ها باعث افزایش بهره وری و کیفیت تولید شده است. پودر سیر دارای اثرات مثبت بر رشد مرغ بوده و باعث افزایش وزن، افزایش مقاومت میکروبی، کاهش بیماری ها، افزایش باکتری های مفید روده در مرغ ها و در نتیجه کاهش مرگ و میر و تلفات می شود.

پودر سیر غذای جوجه با توجه به اثرات مثبتی که بر سلامتی آنها دارد باعث افزایش سود آوری در این صنعت شده است. فروش پودر سیر جهت مرغداری ها امروزه دارای جایگاه ویژه ای در بین کارشناسان و فعالان این حیطه می باشد.
پودر سیر را می توان به صورت عمده و فله از کارخانه های تولید کننده این محصول خریداری نمود. جهت خرید در حجم کم می توان به نمایندگی های فروش و مراکز اینترنتی معتبر در سراسر کشور مراجعه و محصول مورد نظر را خریداری نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما