تولید پودر سیر آبزیان درجه یک

با توجه به اثرات مثبت و مفید پودر سیر بر آبزیان امروزه استفاده از این مکمل در جیره غذایی آبزیان و ماهی ها مورد توجه خاص پرورش دهندگان این گونه قرار گرفته است. پودر سیر آبزیان به عنوان جایگزینی مناسب برای مواد شیمیایی دارای تولید و فروش بالایی می باشد. این پودر طبیعی کمک می کند تا پروش دهندگان با استفاده از مواد طبیعی و ارگانیک به جای مواد شیمیایی از سرمایه و تولیدات شان حمایت کنند. 

تولید پودر سیر آبزیان درجه یک

اهمیت استفاده از پودر سیر برای تغذیه آبزیان

اهمیت استفاده از پودر سیر برای تغذیه آبزیانسیر سرشار از انواع مواد معدنی مانند فسفر، کلسیم، مس، پتاسیم، آهن و منگنز است. همچنین می توان ویتامین های A ،B و C را در ساختار آن مشاهده کرد. سیر منبع مناسبی از اسید آمینه، اسید های چرب ضروری و مواد معدنی کمیاب می باشد.

در گذشته آنتی بیوتیک ها از مواد دارویی مرسوم در درمان و پروش آبزیان بوده اند اما با توجه به اثرات مضر این ماده بر سلامت انسان استفاده از آن در پروش آبزیان ممنوع اعلام شده است.
پودر سیر به عنوان یک ماده طبیعی و بدون عوارض جانبی بر سلامت انسان جایگزینی مناسب جهت پروش آبزیان می باشد. که می تواند رشد و کارایی را در آبزیان افزایش دهد.

تحقیقات نشان داده است که استفاده از پودر سیر به عنوان مکمل غذایی در تغذیه آبزیان می تواند به افزایش تعداد گلبول های سفید و در نتیجه افزایش قدرت سیستم بدنی  آنها کمک کند.
این امر می تواند به افزایش مقاومت آبزیان در برابر بیماری های عفونی و در نتیجه کاهش مرگ و میر و تلفات کمک کرده و سود بیشتری را عاید پروش دهندگان نماید. یکی دیگر از اثرات سودمند استفاده از این فرآورده در خوراک آبزیان کمک به افزایش رشد آنها می باشد. آبزیان تغذیه شده با این مکمل غذایی دارای رشد بهتر و بیشتر هستند.
سیر دارای خواص آنتی باکتریال، ضد قارچ، ضد ویروس و ضد انگل می باشد در نتیجه استفاده از پودر سیر در غذای آبزیان می تواند از ابتلا آنان به انواع انگل جلوگیری کرده و همچنین سیستم ایمنی شان را نیز تقویت نماید. 

مرکز عرضه پودر سیر آبزیان

مرکز عرضه پودر سیر آبزیان با توجه به کشت و تولید فراوان سیر در کشور ایران یکی از تولید کنندگان سیر و انواع مختلف فرآورده های آن در جهان است. یکی از انواع فرآورده های سیر تولیدی، پودر سیر آبزیان درجه یک می باشد که توسط تولید کنندگان معتبر  و سرشناسی در کشور تولید می شود.
در بازار پودر سیر در قیمت ها و کیفیت های متفاوت عرضه می شوند که توجه به کیفیت محصول خریداری شده داری اهمیت بسیاری است.
مراکز عرضه پودر سیر وابسته به کارخانه های تولید کننده این محصول در سراسر کشور فعال بوده و محصولی با کیفیت و مرغوب را در اختیار مشتریان قرار می دهند.
از دیگر روش های عرضه پودر سیر آبزیان ارائه آن به صورت فله و از درب کارخانه به مشتریان می باشد که می توان محصولی با کیفیت و قیمت مناسب را با اطمینان خاطر خریداری نمود.
همچنین می توان پودر سیر را از فروشگاه ها و نمایندگی های و سایت های معتبر فعال در این زمینه حریداری نمود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما