تولید کنندگان پیاز خلالی خشک عسلی

تولید کنندگان پیاز خلالی خشک عسلی که به صورت مستقیم از مزارع حاصل خیز ایران با بهترین کیفیت و به صورت کاملا تازه بدون ماندگی در زمان طولانی با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در کمال سلامت ظاهر و طعم پیاز ها در کشورمان توزیع می شود ، سپس از طریق فروشگاه ها و توزیع کنندگان به مردم عزیز عرضه می شود بهترین نوع از پیاز ها که دارای طعم بسیار خوب و خاص هستند همچنین به عنوان منبعی سرشار از مواد مغذی این پیاز های خلالی شکل خوش طعم شناخته شده اند.

تولید کنندگان پیاز خلالی خشک عسلی

پیاز خلالی خشک عسلی چیست؟

پیاز خلالی خشک عسلی چیست؟ پیاز خلالی خشک عسلی به پیاز های سرخ شده و ترد مانندی می گویند که با استفاده از یک فرموله خاص پیاز ها را به قطعات بسیار کوچک به وسیله رنده های مخصوص تبدیل می کنند ، سپس در تابه های با کیفیت قرار می دهند و مقداری از انواع روغن را به دلخواه به آن اضافه می کنند و پیاز های رنده شده شروع به سرخ شدن می کنند ، سپس با استفاده برخی از ادویه جات مانند زعفران و زردچوبه در طلایی کردن به ترکیب اضافه می کنند که در طلایی شدن رنگ پیاز ها تاثیر به سزایی دارد.

این پیاز های آماده شده به دلیل رنگ بسیار زیبای آن ها همچنین ترد بودن و خوش طعمی آن ها برای استفاده در غذا های مجالس مختلف از جمله عروسی بسیار مورد استقبال قرار می گیرند و ظاهر غذا را بسیار زیبا تر می کنند ، همچنین به دلیل وجود برخی مواد مانند نمک و فلفل و زردچوبه و زعفران طعم و عطر بسیار بی نظیری دارد که در بسته بندی های با ابعاد یکسان به فروش می رسند.

خرید پیاز خلالی خشک مجلسی عسلی

خرید پیاز خلالی خشک مجلسی عسلی عرضه و خرید پیاز خشک خلالی شکل صادراتی شرکت ما از دیرباز کار خود را بصورت سنتی شروع کرده بوده است و با سابقه طولانی و مجرب ترین پرسنل و آزمایشگاه های پیشرفته کار خود را بهبود بخشیدن بطوری که الان یکی از بهترین محصولات فرآوری شده از پیاز را تولید می کنند ، که از بهترین این خلال های پیازی می توان به پیاز خلالی مجلسی صادراتی اشاره کرد که به دلیل صادر شدن آن به دیگر نقاط جهان دارای کیفیت بیشتری نسبت به دیگر محصولات عرضه شده دارد.

این خلال های پیازی عسلی دارای بسته بندی های زیبا و دارای نشانه سیب سلامت و علامت استاندارد از سازمان استاندارد و تحقیقات محصولات ایران و با رعایت مسائل بهداشتی محصولات صیفی جات را به دست مصرف کنندگان می رسانند ، که از طریق فروشگاه های شرکتی توزیع پیاز خشک می توانید این محصولات را خریداری کنید. برای ثبت سفارش به درگاه سایتی درج شده برای آگاهی از قیمت پیاز مجلسی خشک شده و آشنایی با محصولات ما و پاسخ به سوالات متداول شما عزیزان مراجعه فرمایید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما