خریداران پودر سیر پودر سیر تغذیه کبوتر

 

سیر که در دو نوع سفید و صورتی کشت می شود نوع صورتی رنگ سیر با اسم موسیر شناخته می شود. سیر بسیار پر خاصیت بوده، مهمترین خاصیت سیر آنتی بیوتیک بودن و تنظیم کننده فشار خون است و به همین جهت، با توجه به عدم قبول سیر خام در غذای حیوانات برای درمان از پودر سیر تغذیه کبوتر و سایر پرندگان می شود.

خریداران پودر سیر پودر سیر تغذیه کبوتر

میزان استفاده پودر سیر و اثرات دارویی آن بر طیور

میزان استفاده پودر سیر و اثرات دارویی آن بر طیوربا توجه به خواص شناخته شده و موثر سیر در درمان و پیشگیری از بیماری، این سئوال مطرح می گردد که استفاده پودر سیر آیا خواص سیر تازه را دارا می باشد یا جهت بهره مندی از خواص سیر می بایست از سیر تازه استفاده شود و این که آیا این خواص بر روی حیوانات نیز تاثیر مشابهی دارد یا خیر؟

مطابق تحقیقات اعلام شده نه تنها پودر سیر خواص محصول تازه این گیاه را داشته بلکه در اثر خشک شدن و تبخیر آب موجود در گیاه به عناصر سازنده آب تبدیل و خاصیت درمانی آن افزایش می یابد. به همان نسبت که استفاده پودر سیر درغذا برای انسان ها مفید می باشد برای پرندگان و سایر حیوانات بسیار مفید است و جهت پیشگیری و درمان بیماری های آن ها مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به عدم پذیرش سیر تازه توسط پرندگان و کبوترها، در دانه ی خوراکی یا آب این حیوانات پودر سیر مخلوط می کنند ، در این روش علاوه بر استفاده کامل پرنده ها از پودر سیر در خوراکشان همان طور که در بالا ذکر شد، خواص درمانی آن نیز بالا رفته و در بهبود بیماری آنها تاثیر گذارتر خواهد بود.

مراکز فروش پودر سیر تغذیه کبوتر

مراکز فروش پودر سیر تغذیه کبوترسیر تازه را می توان به سادگی به پودر سیر تبدیل کرد و با این عمل برای سالیان سال از از مزایا و خواص سیر استفاده کرد. سیر تازه را در خانه می توان پس از پوست کندن ورقه ورقه برش داده و سپس تا تبخیر کامل آب در محیط خشک و در معرض مستقیم نور خورشید قرار داده و پس از آن پودر سیر از آن تهیه نمود. راه دیگر تهیه پودر سیر از سیر تازه قرار دادن سیر پوست کنده در فر یا مایکروفر بوده و پس از خشک شدن آسیاب کرده و مصرف شود.

فروش پودر سیر تغذیه کبوتر، پرندگان و حیوانات در حجم بالا را تولید کنندگان ادویه و فروش آن توسط عمده فروشان و عطاری ها انجام می گردد. نکته مهم و قابل ذکر در مصرف پودر سیر تغذیه کبوتر، میزان استفاده در هر کیلو گرم دانه خوراکی آن ها می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما