خرید عمده پودر سیر تغذیه میگو

آبزیان مخصوصاً ماهی و میگو، غذای عمده ی افراد ساکن در سواحل دریایی را تشکیل می دهند. هر چند که نباید از سهم آن ها در تأمین غذای سایر مناطق نیز چشم پوشی نمود. پرورش میگو با کمک پودر سیر تغذیه میگو، کار را برای افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند، سهل کرده است. پودر سیر که در صنعت دام و طیور، جایگاه خاصی پیدا کرده در صنعت پرورش آبزیان نیز مورد استفاده قرار گرفته است. با روی کار آمدن این محصول با ارزش، دغدغه ی کم تری در پرورش میگو دیده می شود. هم چنین زمینه اشتغال آسان نیز برای افراد زیادی فراهم گردیده است.

خرید عمده پودر سیر تغذیه میگو

بررسی تاثیر پودر سیر بر رشد میگو

بررسی تاثیر پودر سیر بر رشد میگوبررسی های متعددی برای آشکار سازی و اثبات تأثیر پودر سیر بر رشد میگو در اقصی نقاط جهان انجام شده است. این تحقیقات، نشا ن می دهد که :

  • سیر با دارا بودن خواص منحصر به فرد، سیستم ایمنی میگو را تحریک و در نهایت بهبود می بخشد. این امر به نوبه ی خود، تلفات ناشی از بیماری ها را در میگو ها از تا حد زیادی کاهش می دهد.
  • تسریع در رشد میگو ها و به ثمر رسیدن سریع تر آن ها نیز با استفاده از پودر سیر، ممکن می شود.
  • از دیگر تاثیر پودر سیر میگو، باید به افزایش جذب و کارایی غذا در بدن میگو اشاره نمود.
  • شاخص های رشد، پس از مصرف پودر سیر در میگو به طور قابل ملاحظه ای بهبود می یابند.

مقرون به صرفه بودن پودر سیر نسبت به سایر مواد مصرفی توسط میگو را نیز باید جزو گزینه های مثبت استفاده از آن دانست. بدین ترتیب، با تهیه ی جیره ی غذایی مناسب برای میگو ها، می توان پرورش آن را در سطح کشور، افزایش و هم در داخل کشور، مورد استفاده قرار داد و هم اینکه از آن به عنوان محصولی صادراتی و پر طرف دار در دنیا  استفاده کرد.

مراکز عرضه پودر سیر میگو در ایران

مراکز عرضه پودر سیر میگو در ایراناولین مسئله برای پرورش میگو دسترسی به مراکز عرضه پودر سیر میگو برای تهیه غذای آن ها می باشد. عمدتاً در کشور ما در مناطق ساحلی به واسطه ی بالا بودن تقاضا برای میگو و در مناطق عمده ی پرورش سیر، به خاطر وجود این محصول، مراکز عرضه کننده ی پودر سیر میگو بیش تر از سایر نقاط به چشم می خورد.

البته پیشرفت تکنولوژی و فناوری، کمک کرده است که حتی در صورت عدم نزدیکی به مراکز عرضه پودر سیر میگو، به کمک خرید آنلاین و ثبت سفارش در هر ساعتی از شبانه روز، دسترسی به این محصول، آسان شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما