خرید پودر سیر تغذیه پرندگان

پودر سیر تغذیه پرندگان نقش بسیار مهمی در سلامتی طیور و زنجیره غذایی ایفا می کند. این ماده پر ارزش  در تمامی مراکز پرورش مرغ استفاده می گردد. باعث تقویت سیستم ایمنی شده و از مرگ و میر جوجه ها و مرغ ها جلوگیری می نماید. این محصول مرغوب و با کیفیت باعث افزایش وزن طیور و بالا رفتن میزان بهره وری می باشد.

خرید پودر سیر تغذیه پرندگان

افزایش وزن پرندگان با استفاده از پودر سیر

افزایش وزن پرندگان با استفاده از پودر سیرپودر سیر دارای خاصیت های شگفت انگیزی می باشد. این ماده باعث افزایش اشتها در پرندگان می شود. در مرغداری ها در جیره غذایی پرندگان استفاده می شود و باعث تحریک در خوردن غذا و افزایش نشاط می گردد.

این ماده غذایی دارای انواع آنزیم ها مواد معدنی و ویتامین های مختلف می باشد. پودر سیر دارای خواص ضدعفونی کننده می باشد و بسیاری از ویروس ها باکتری و انگل ها را از بین می برد.

در آزمایش بسیاری که روی انواع جوجه ها انجام شده، اثرات مثبت افزایش وزن پرندگان با خوردن این ماده اثبات شده است. 

گنجاندن این ماده در جیره غذایی پرندگان باعث بهبود کارایی جوجه ها، افزایش مصرف خوراک و افزایش حجم ماهیچه سینه ای پرندگان گشته است.

این مکمل غذایی مرغوب با توجه به خاصیت ویروس کشش قوی که دارد از بسیاری از بیماری های خطرناک در این حیوانات جلوگیری می نمایید و باعث افزایش بازدهی و کارایی از نظر اقتصادی در پرورش طیور می گردد.

پرندگان به دلیل سیستم ایمنی بدنشان و حساسیتی که در نگهداری آنها و شرایط دمایی محیط وجود دارد بسیار حساس می باشند، بنابراین لازم است که در تغذیه آنها از مواد کاملا مغذی استفاده شود تا گوشتی که به زنجیره غذایی انسان وارد می شود سالم و با کیفیت باشد.

قیمت پودر سیر تغذیه پرندگان در بازار

قیمت پودر سیر تغذیه پرندگان در بازار پودر سیر تغذیه پرندگان باعث افزایش بازدهی و کاهش مرگ و میر و تلفات در طیور و پرندگان شده است. امروزه از ین کالا در تمامی مرغداری ها و جوجه کشی ها استفاده می شود.

پودر سیر مخصوص پرندگان با انواع مصرفی انسان ها بسیار متفاوت می باشد. این محصول باعث افزایش مقاومت در سیستم ایمنی طیور شده و آنها را در مقابل انواع مرض ها و آلودگی ها حفظ می نماید.

انواع مختلفی از این محصول در کارخانه های تولیدی به بازار عرضه می شود که هر کدام با توجه به کیفیتی که دارند قیمت گذاری می شوند. بسیاری از مراکز نگهداری طیور این کالا را به صورت عمده و در حجم بالا سفارش می دهند.

این محصول غذایی با ارزش و مرغوب برای افزایش تحرکات طیور و در نتیجه افزایش خوراک آنها بسیار ضروری می باشد. عرضه مستقیم این محصول به سراسر کشور توسط شرکت های تولیدی امکان پذیر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما