خرید پودر سیر جیره طیور در تهران

افزایش وزن طیور همواره برای پرورش دهندگان آن ها اهمیت زیادی دارد. امروزه با استفاده از پودر سیر که کاملا طبیعی می باشد امکان افزایش وزن طیور فراهم آمده است. از این رو بسیاری از مرغداری های تهران می خواهند تا پودر سیر جیره طیور را خریداری کنند. آن ها تمایل دارند تا این محصول را با قیمت خیلی ارزانی تهیه کنند.

خرید پودر سیر جیره طیور در تهران

افزایش وزن طیور با استفاده از پودر سیر

افزایش وزن طیور با استفاده از پودر سیرسیر یکی از گیاهان دارویی می باشد که فواید بسیار زیادی دارد. این محصول از گذشته های دور برای درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرند. با ممنوعیت استفاده از آنتی بیوتیک ها در تغذیه مرغ ها، مرغداران تلاش کردند تا یک ماده گیاهی را جایگزین آن کنند.

ماده ای که بتواند مانند آنتی بیوتیک ها خواص ضد میکروبی داشته باشد. هم چنین برای سلامتی انسان ها خطرات آنتی بیوتیک ها را به همراه نداشته باشد. با تحقیقات گسترده به این نتیجه رسیدند که سیر با داشتن خواص ضد میکروبی بهترین گزینه برای استفاده در تغذیه طیور می باشد.

سیر علاوه بر داشتن خواص ضد میکروبی می تواند منجر به افزایش شاخص های رشد نیز شود. به این معنی که با اضافه کردن درصد معینی از پودر سیر در تغذیه مرغ ها می توان سبب افزایش وزن طیور شد.

طبق تحقیقاتی که روی گله های مختلفی از مرغ ها انجام شده است به این نتیجه رسیده اند که استفاده از پودر سیر در جیره طیور می تواند شاخص های رشد آن ها را افزایش دهد. پودر سیر تغذیه طیور می تواند منجر به کاهش ضریب تبدیل مرغ ها شود.

در واقع در صورتی که مرغداران میزان استفاده از دان را تغییر ندهند، با اضافه کردن پودر سیر در خوراک آن ها می توانند وزنه لاشه طیور را افزایش دهند. هم چنین میزان مقاومت طیور در برابر باکتری هایی که سلامتی گله را نیز تهدید می کنند، زیاد می شود.

خرید پودر سیر جیره طیور ارزان

خرید پودر سیر جیره طیور ارزان پودر سیر همانطور که بیان شد می تواند خواص خیلی خوبی در افزایش میزان بهره وری مرغ ها داشته باشد. هم چنین می تواند سبب شود که مرغداران بتوانند مرغ های ارگانیک را پرورش دهند. از این رو پودر سیر جیره طیور اهمیت خیلی زیادی دارد.

میزان هزینه ها در صنعت طیور اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین منظور نیز خرید پودر سیر ارزان خیلی مهم می باشد. برای خرید پودر سیر جیره طیور حتما به فروشندگان معتبر مراجعه نمایید. زیرا آن ها می توانند بهترین کیفیت این محصول را برای شما تهیه کنند و این امکان را فراهم آورند تا شما آن را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما