خرید پودر سیر جیره ماهی

سیر خواص درمانی فراوانی دارد و به واسطه داشتن آنتی اکسیدان فراوان و خواص ضد باکتریایی جایگاه ویژه ایی در سبد غذایی انسان دارد. از این گیاه بواسطه ی داشتن خواص فوق العاده، برای بهبود انواع بیماری ها و افزایش رشد انواع ماهی ها و ماکیان نیز استفاده می شود. فراورده های مختلفی از سیر بدست می آید که یکی از این محصولات جانبی پودر سیر می باشد. پودر سیر جیره ماهی سبب افزایش وزن و کاهش انواع بیماری ها در این آبزیان و بطور کلی باعث افزایش بهره وری پرورش ماهی می شود.

خرید پودر سیر جیره ماهی

کاربرد پودر سیر در تغذیه آبزیان

کاربرد پودر سیر در تغذیه آبزیانسیر همواره نقش ویژه ایی در تغذیه و سلامت انسان و بخصوص حیوانات دارد. پرورش دهندگان انواع ماهی و ماکیان از مکمل های گوناگونی برای افزایش رشد این حیوانات استفاده می کنند. از مهم ترین مکمل های غذایی پودر سیر می باشد .

کاربرد پودر سیر به دلیل داشتن خواص فوق العاده در کاهش التهاب ها، بهبود عفونت ها و از بین بردن انواع بیماری ها با منشا قارچ و باکتری، بعنوان یک مکمل بسیار فراوان می باشد. به دلیل اینکه سیر تازه همواره موجود نیست، آن را بصورت پودر مصرف می کنند، زیرا پودر سیر ماندگاری بالایی در عین حفظ خاصیت خود دارد. 

از عصاره و پودر سیر برای از بین بردن و پیش گیری ماهی ها به انگل و عوامل بیماری زا، در آکواریوم ها و محل های نگهداری این آبزیان استفاده می شود. پودر سیر ضمن تقویت سیستم ایمنی بدن ماهی باعث کشتن انواع قارچ های پوستی روی بدن این حیوان می شود.

سایر خواص این پودر که نقض بسزایی در افزایش رشد ماهی ها دارد شامل:

  1. سرشار از ویتامین های گروه A, B, C می باشد
  2. منابع معدنی فراوانی مانند منگنز، آهن، روی، پتاسیم و کلسیم را دارا می باشد
  3. اسید های آمینه و اسید های چرب ضروری 
  4. آنتی اکسیدان ها

فروش ویژه پودر سیر جیره ماهی

فروش ویژه پودر سیر جیره ماهی فروش پودر سیر جیره ماهی بدلیل خواص فوق العاده ایی که در رشد و بهره وری این آبزی دارد روز به روز در حال افزایش است و بعنوان یکی از مکمل های غذایی اصلی این حیوان، توسط پرورش دهندگان استفاده می شود. تنوع فراروانی از این محصول در بازار وجود دارد و به طبع این فراوانی تفاوت قیمت را بدنبال دارد. 

خریداران محترم می توانند این پودر را بصورت عمده برای استخر های بزرگ ماهی پرورشی و یا بصورت جزئی برای ماهی های زینتی به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم از بازار تهیه کنند. در روش مستقیم با مراجعه حضوری به مراکز فروش، می توان اقدام به خرید کرد. 

اما در روش غیر مستقیم می توان با مراجعه به سایت های معتبر فروشنده این محصول، در هر ساعت از شبانه روز اقدام به ثبت سفارش کرد. بدیهی است که روش دوم نیاز به صرف زمان و هزینه ی بسیار کمتری دارد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما