ساخت پیاز خشک خلالی برای عطاری

آیا از نیاز عطاری های کل کشور به پیاز خشک خلالی در طول سال اطلاع دارید؟ آیا می دانید بسیاری از خریداران پیاز خشک می خواهند آن را به صورت عمده خریدارای و خودشان آن را به صورت پور شده به فروش برسانند و حتی از ان در ساخت سایر پودرها استفاده کنند.؟ عطاری با توجه به روند روبه رشدشان در سال های اخیر بسیاری متقاضی انواع مختلف محصولات شده اند چرا که به صورت مستقیم با مصرف کننده نهایی یعنی مردم در ارتباط هستند.
عطاری محصولی با کیفیت و با ماندگاری بالا را می پسندند چرا که فروش آن ها به صورت خرده است و باید محصول تا مدت طولانی و باکیفیت باقی بماند. برای فروش پیاز خشک از این مرکز به صورت دائمی می توانید استفاده نمایید. عطاری ها به دلیل این که با مصرف کنندگان نهایی ارتباط دارند بهتر است از پیاز مخصوص بسته بندی و یا صادراتی به صورت فله یا بسته بندی استفاده نمایند، چرا که اگر کیفیت پایین باشد خریدی انجام نمی شود و جنس آن ها می ماند.
عطاری ها در بعضی از شهرها فروش بیشتری برای پیاز خشک خلالی دارند از جمله تهران،اصفهان و شیراز بنابراین بهتر است از کیفیت بالا و سفید آن استفاده شود تا مشتری با نگاه اول انتخاب خود را انجام دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما