شرکت تولیدی پیاز اسلایس شده

بدون شک، منفی ترین جنبه پیاز این است که باعث گریه ما می شود، اما در غیر این صورت ، این یک گنج واقعی تغذیه ای و یک قسمت اساسی از مواد غذایی ما است. این ماده غذایی بسیار قدیمی است و لایه های آن خواص غذایی و دارویی زیادی را پنهان می کند. اما ما پیاز اسلایس شده را به شما ارائه می دهیم تا همین یک جنبه منفی که باعث گریه شما می شود را از بین ببریم. با شرکت تولیدی پیاز اسلایس شده ما تماس بگیرید.

شرکت تولیدی پیاز اسلایس شده

پیاز اسلایس شده ارزان بخرید

پیاز اسلایس شده ارزان بخرید شما عزیزان و سروران گرامی می توانید جهت خرید ارزان پیاز اسلایس از طریق مجموعه ما اقدام نمایید. اما چرا تأکید بر خرید پیاز می کنیم؟

پیاز حاوی ماده ای فرار به نام آلیل است که دارای خواص ضد باکتری و قارچ کش است. محتوای آن در گلوکوکینین جالب است ، ماده ای که قند خون را کاهش می دهد ، به همین دلیل به آن “انسولین گیاهی” نیز می گویند.

بنابراین، بنیاد تغذیه اسپانیا مصرف آن را توصیه می کند و خاصیت ادرار آور و ضد عفونی کننده آن را برجسته می کند. در آشپزخانه بسیار متنوع است و بهترین راه برای استفاده از فواید پیاز مصرف خام آن است.

به این ترتیب عملکرد کبد ، لوزالمعده و کیسه صفرا را بهتر تحریک می کند ، اگرچه هنگام پخت و پز خسارات زیادی در ویژگی های تغذیه ای ایجاد نمی کند. هنگام خرید ، باید پیازهایی را انتخاب کنید که دارای پیاز سفت ، بدون جوانه باشد و پوست را دست نخورده نگه دارد.
برای حفظ آنها باید آنها را در مکانی خشک و تهویه و بدون انباشتگی نگهداری کرد.

ارزش غذایی الیاف: پیاز منبع فیبر است، که به مصرف فیبر محلول کمک می کند. نوع فیبر موجود در پیاز می تواند احتمال ابتلا به بیماری های قلبی عروقی مانند فشار خون بالا ، سکته های مغزی، نارسایی قلبی و حملات قلبی را کاهش دهد. علاوه بر این، طبق گفته فدراسیون قلب اسپانیا، این ماده به کاهش کلسترول کمک می کند.

ویتامین ها: 100 گرم پیاز 5/11 درصد از دوز توصیه شده روزانه ویتامین B6 را در اختیار ما قرار می دهد. این امر باعث می شود پیاز گزینه مناسبی برای عملکردهای شناختی و عصبی باشد ، زیرا ویتامین B6 به بدن کمک می کند تا سروتونین و میلین تولید کند.

بعلاوه ، با یک وعده پیاز ، ما 5.9٪ از مقدار توصیه شده روزانه اسید فولیک و 3.9٪ ویتامین C مورد نیاز بدن را دریافت می کنیم. مواد معدنی: 100 گرم پیاز 8.5٪ کلسیم مورد نیاز هر روز برای داشتن استخوان ها و دندان های قوی را تأمین می کند. علاوه بر این ، پیاز منگنز را نیز برای ما فراهم می کند.

قیمت پیاز اسلایس شده بسته بندی

قیمت پیاز اسلایس شده بسته بندی پیاز بسته بندی اسلایس شده سرشار از مواد معدنی و عناصر کمیاب (کلسیم، منیزیم، کلر، کبالت، مس، آهن، فسفر، ید، نیکل، پتاسیم، سیلیکون، روی، گوگرد و برم) و همچنین در ویتامین ها (A ،B ،C و E). گیاه پیاز حاوی اسانسهای گوگرد فرار است که به آن طعم تند مشخصه می بخشد. یکی از این اجزا به سرعت در آب حل می شود و اسید سولفوریک تولید می کند.

از این رو باعث می شود که هنگام برش آن دچار سوزش چشم شویم. اما با پیاز اسلایس بسته بندی ما با این مشکل خداحافظی کنید. جهت اطلاع از قیمت پیاز اسلایس با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما