فروشندگان پودر سیر تغذیه طیور

پودر سیر تغذیه طیور، از جمله مواردی است که در صنعت پرورش طیور مورد استقبال و استفاده قرار گرفته است. این محصول، دارای خواص بهبود بخشی به سیستم ایمنی بدن طیور می باشد و در وزن گیری و افزایش لاشه ی آن ها مثمر ثمر است. لذا پرورش دهندگان طیور که در سال های اخیر، از مصرف آنتی بیوتیک ها به خاطر حفظ سلامت مصرف کنندگان این نوع گوشت، منع شده اند به طرز چشم گیری از پودر سیر مختص تغذیه طیور استقاده می کنند. در ادامه با این محصول، قیمت و انواع آن بیش تر آشنا خواهیم شد.

فروشندگان پودر سیر تغذیه طیور

تفاوت قیمت پودر سیر تغذیه طیور و دامی

تفاوت قیمت پودر سیر تغذیه طیور و دامیانواع مختلفی از پودر سیر در بازار موجود می باشد که با توجه به کاربرد آن می توان به:

  • پودر سیر برای مصارف خانگی که در واقع همان پودر سیری است که در تهیه غذا های خود از آن استفاده می کنیم.
  • پودر سیر تغذیه طیور
  • پودر سیر برای مصارف دامی
  • پودر سیر در تغذیه آبزیان

اشاره کرد. البته بحث ما در رابطه با پودر سیر های صنعتی یعنی پودر سیر های  مصرفی در جیره دام و طیور و آبزیان است. قیمت پودر سیر تغذیه طیور در مقایسه با پودر سیر تغذیه دام، متفاوت می باشد. زیرا میزان مصرف و روش فرآوری هر یک از آن ها با توجه به نوع مصرف کننده یعنی دام و طیور متفاوت بوده ولی آن چه مسلم است در بازار کنونی، با توجه به افزایش سریع قیمت ها، نمی توان قیمت دقیق آن ها را عنوان نمود و برای آگاهی دقیق از قیمت هر یک از انواع پودر سیر ها می بایست به سایت های مرتبط مراجعه و یا اینکه از طریق نمایندگی های فروش قیمت های به روز آنها را به دست آورد.

همان طور که اشاره شد، تولید پودر سیر تغذیه طیور، شرایط و روال مختص به خود را دارد و با نوع دامی آن، یکسان نمی باشد. اما در مجموع، برای تهیه هر نوع از آن ها نیاز است که هزینه نمود تا بتوان، محصول با کیفیت و مطمئن تری خریداری نمود. زیرا عرضه ی محصول ارزان قیمت در شرایط فعلی بازار، می تواند کیفیت آن را زیر سوال ببرد.

تولید کنندگان پودر سیر تغذیه طیور در ایران

تولید کنندگان پودر سیر تغذیه طیور در ایران  تولید کنندگان پودر سیر تغذیه طیور در ایران، معمولاً در شهرستان هایی مستقر هستند که از نظر تولید سیر، سطح بالایی را به خود اختصاص داده اند. یکی از این مناطق، استان همدان به ویژه شهر همدان می باشد که سیر به عنوان، محصول عمده  آن شناخته می شود و با بهره گیری از صنایع تبدیلی و تکمیلی، این محصول را به شکل پودر جهت بهره گیری در مصارف مختلف، به کار می گیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما