فروش عمده پودر سیر جیره مرغ

فروش عمده پودر سیر جیره مرغ در تمام کشور انجام می شود. در این فروش عمده تمامی هم وطنان می توانند پودر سیر مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت خریداری کنند. هم چنین به دلیل توزیع عمده این محصول، این امکان وجود دارد تا بتوانید پودر سیر را با قیمت خیلی مناسب تری از بازار داخلی ایران تهیه کنید.

فروش عمده پودر سیر جیره مرغ

اهمیت مصرف پودر سیر برای تغذیه مرغ

اهمیت مصرف پودر سیر برای تغذیه مرغمرغ ها همواره در معرض مریضی های مختلفی قرار دارند. باکتری ها  و میکروب های مختلف همواره سلامتی مرغ ها را تهدید می کنند. به منظور جلوگیری از ابتلا مرغ ها به بیماری های مختلف که می تواند آن ها بکشد، از آنتی بیوتیک ها استفاده می کنند. آنتی بیوتیک ها قیمت ارزانی دارند و به خوبی می توانند جلوی میکروب ها را بگیرند.

در بدن مرغ ها در اثر استفاده مداوم از آنتی بیوتیک ها مقاومت میکروبی ایجاد شده است و منجر به ایجاد سوله های میکروبی در لاشه مرغ های پرورشی می گردد. وقتی انسان نیز از این مرغ های می خورد در بدنش سوله های میکروبی ایجاد می شود.

سیر در تغذیه مرغ ها اهمیت دارد زیرا می تواند جایگزین مصرف آنتی بیوتیک ها شود. زیرا سیر خاصیت ضد میکروبی دارد. این خاصیت سبب می شود تا باکتری های گرمی که در محیط زندگی مرغ هستند، کاهش یابند.

سیر را با درصد معینی به غذای مرغ اضافه می کنند. پودر سیر مرغ باید در شرایط کاملا استریل و بهداشتی تولید شود. زیرا مرغ های پرورشی خانواران خیلی حساسی هستند و به راحتی در معرض خطر ابتلا به بیماری های مختلف قرار دارند.

فروشندگان پودر سیر جیره مرغ در اصفهان

فروشندگان پودر سیر جیره مرغ در اصفهان پودر سیر یک افزودنی خیلی مفید برای جیره مرغ ها به حساب می آید. از این رو افرادی که در استان اصفهان به کار پرورش مرغ اشتغال داشته اند علاقه مند به استفاده از آن شده اند. نکته ای که قابل توجه است این است که پودر سیر جیره مرغ را باید از مراکز فروش معتبر خریداری کرد.

زیرا مصرف پودر سیر جیره مرغ آلوده می تواند سلامتی مرغ ها را در خطر بیندازد و به ناگاه خسارات جبران ناپذیری را به پرورش دهند وارد کند. از این رو باید در خرید این محصول از فروشگاه پودر سیر جیره مرغ دقت کرد.

برای هر تن خوراک مرغ تنها یک کیلوگرم پودر سیر نیاز است. این مقدار زیادی نیست. از این رو دقت کنید و اگر می خواهید برای مرغ های خود پودر سیر خریداری کنید، حتما آن ها را از مراکز فروش معتبر در ایران تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما