فروش پودر سیر دام در ایران

سیر بعنوان یک گیاه دارویی که خواص فراوانی دارد شناخته می شود. ویژگی های آنتی باکتریال و ضد قارچ سیر باعث می شود تا این گیاه جایگاه ویژه ایی در سبد غذایی انسان و حتی حیوانات داشته باشد. از سیر فراورده های فراوانی تولید می شود که در صنایع غذایی و دارو سازی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از محصولات جانبی این گیاه، پودر سیر می باشد. از این پودر به همراه سایر مواد غذایی بعنوان یک مکمل برای دام و طیور و همچنین آبزیان استفاده می شود. پودر سیر دام با افزایش سیستم ایمنی بدن حیوان باعث افزایش رشد و کاهش ابتلا به انواع بیماری های دامی می شود.

فروش پودر سیر دام در ایران

اهمیت پودر سیر برای رشد دام

اهمیت پودر سیر برای رشد دام اصلی ترین عامل تاثیر گذار بر رشد دام، تغذیه می باشد. با تغذیه مناسب خطر ابتلا به انواع بیماری ها کاهش یافته و به طبع میزان بهره وری از دام نیز افزایش می یابد. پودر سیر بدلیل ماندگاری بالا در عین حفظ خاصیت خود کاربرد فراوانی در پرورش دام و طیور دارد. 

طبق تحقیقات متخصصان داخلی استفاده از پودر سیر با یک میزان معین بعنوان مکمل غذایی برای دام ها، سبب افزایش هضم فیبر و الیاف موجود در غذا شده در نتیجه موجب افزایش وزن به همراه کاهش چربی در حیوان می شود. همچنین با ارتقای سیستم دفاعی بدن، مقاومت دام در برابر انواع بیماری ها نیز افزایش می یابد. 

استفاده از پودر سیر دام با کیفیت بعلت طبیعی بودن نسبت به سایر دارو های شیمیایی، باعث پرورش سالم تر دام ها شده که بطور مستقیم بر سلامت انسان نیز تاثیر می گذارد. بنابر این می توان گفت استفاده از مکمل های غذایی مناسب مانند پودر سیر هم به افزایش بازده دام های پرورشی منجر می شود که به نفع تولید کنندگان می باشد و هم گوشت سالم تری را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

قیمت پودر سیر دام با کیفیت

قیمت پودر سیر دام با کیفیتامروزه بعلت اهمیت پودر سیر و نقش آن بعنوان یک مکمل غذایی مهم در زنجیره غذایی دام، خرید و فروش این محصول روز به روز در حال افزایش است. قیمت پودر سیر دام با کیفیت با توجه به تنوع موجود در بازار متفاوت می باشد.

دامداران محترم می توانند با مراجعه مستقیم به مراکز فروش این محصول بصورت عمده یا جزئی برای مجموعه ی تولیدی خود اقدام به خرید کنند. خرید بصورت عمده بسیار مقرون به صرفه تر بوده و می تواند از هزینه های اضافی جلوگیری کند. 

همچنین خریداران محترم می توانند با مراجعه به سایت های معتبر در هر ساعت از شبانه روز  اقدام به ثبت سفارش این محصول کنند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما