فروش پودر سیر صنعتی

پودر سیر صنعتی به علت تولید در یک محیط کاملاً بهداشتی و با نظارت کامل کارشناس های مربوطه از کیفیت و سلامت قابل توجهی برخوردار است لذا امروزه فروش پودر سیر صنعتی بسیار رشد قابل توجهی پیدا کرده است.


پودر هایی که به روشهای سنتی از سیر تهیه می شوند علاوه بر اینکه از لحاظ بهداشتی زیاد مورد اطمینان نبوده، پاسخگوی نیازهای کشور نیز نیستند.


این ویژگی ها باعث شده که امروزه شاهد جایگزینی روشهای صنعتی به جای سنتی در تولید پودر سیر و مکمل های آن باشیم.


با توجه به اینکه تولید پودر سیر در روش صنعتی به صورت روزانه با تناژ بالا بوده،علاوه بر تامین نیازهای کشور می تواند پاسخگویی صادرات به کشورهای دیگر نیز باشد.

فروش پودر سیر صنعتی

پودر سیر صنعتی چیست؟

پودر سیر صنعتی چیست؟

شاید برای بسیاری از شما ها این سوال پیش بیاید که پودر سیر صنعتی چیست و چگونه تولید میشود؟ ساده ترین پاسخی که می توان به این سوال داده شود این است که؛

به مجموعه فرایندهایی که برای تولید پودر سیر با استفاده از دستگاه های مختلف انجام می گیرد.


اما در پاسخ به چگونگی و مراحل تولید پودر سیر نیاز به توضیحات بیشتر بوده که در زیر به آن اشاره خواهیم کرد.

در روش صنعتی اولین مرحله تولید پودر سیر انتخاب مواد اولیه باکیفیت و مرغوب بوده ، سپس فرایند آماده سازی که شامل؛ خیساندن سیرها ، تمیز کردن و شستن آنها بوده توسط نیروی انسانی و دستگاه ها انجام می شود.


در پایان این مرحله عملیات پوستگیری و گرفتن قسمت های زائد انجام شده و مواد آماده خرد شدن به قطعات کوچکتر می شوند.

مرحله خشک کردن که با استفاده از هوای داغ توسط دستگاه و چرخش محصولات سیر خورد شده روی نوار و توری ها تکمیل می شود.


پس از طی شدن تمامی مراحل بالا قطعات سیر از لحاظ خشک شدن کامل مورد بررسی قرار گرفته و وارد دستگاه خرد کن یا آسیاب می شوند.

زمان آسیاب سیرها با توجه به وزن و مقدارسیر وارد شده به دستگاه تعیین شده و در نهایت سیر پودر شده برای بسته بندی منتقل می شود.

عرضه پودر سیر صنعتی در ایران

عرضه پودر سیر صنعتی در ایران

شرکت های ایرانی برای عرضه پودر سیر صنعتی با مشکلات متعددی رو به رو هستند. از بین این مشکلات دستیابی به مشتریان برای ارائه محصولات خود به صورت مستقیم و بدونه واسط کاملا مشهود است.


لذا تولیدکنندگان این حوضه علاوه بر فعالیت در سطح شهرهای مختلف به صورت ایجاد نمایندگی در بستر اینترنت نیز شروع به فعالیت کرده تا بتوانند راحت تر محصولات خود را در معرض دید و عرضه قرار دهند.


خریداران پودر سیر صنعتی نیز می توانند برای دست یابی و خرید بدون واسطه این محصول به این تولیدکنندگان مراجعه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما