فروش پودر سیر پرندگان در کشور

شاید تصور خیلی ها از پودر سیر که پودر خالص و مقوی بدست آمده از سیر که آن را بدبوی پرخاصیت نام نهاده اند؛ این باشد که صرفاً مناسب برای مصارف انسانی است. در حالی که این تصور اشتباه بوده و باید گفت که از این پودر برای جیره غذایی طیور و پرندگان نیز استفاده می کنند. علتش هم این است که پودر موردنظر با سیستم بدنی پرندگان سازگار بوده و اثرات عالی ای را در جهت رشد و تقویت بهتر به دنبال دارد. اکنون برای سفارش پودر سیر پرندگان با کیفیت و قیمت استثنایی، بهتر است از مراکز فروش عمده اغذیه طیور در کشور اقدام شود.

فروش پودر سیر پرندگان در کشور

میزان استفاده پودر سیر در پرندگان

میزان استفاده پودر سیر در پرندگان تمامی طیور و پرندگانی که در جریان رشد و پرورش قرار دارند؛ به خودی خود تقویت نشده و رشد بهتری را پیدا نخواهند کرد.
مگر اینکه محرک های غذایی مقوی به جیره‌شان اضافه شود که بتواند تاثیراتی مثبت را در جریان رشد و پرورش بهتر آن ها به همراه داشته باشد.

در ادامه باید گفت که طی تحقیقات و آزمایشات گسترده ای که به عمل آمده؛ مشخص گشته که عصاره های دارویی ای همچون پودر سیر می توانند در پرندگان، تحریکاتی قوی را برای رشد هرچه بیشتر به وجود بیاورند.

اکنون موضوع دیگری که دارای اهمیت می باشد؛ میزان استفاده پودر سیر در پرندگان است که در این خصوص باید اعلام کرد که باید به صورت روزانه و به اندازه 5 کیلو در تن، پودر سیر به جیره انواع پرندگان از جمله جوجه های گوشتی اضافه شود.
در این صورت از افزایش مرگ و میر و بیماری آن ها نیز جلوگیری شده و اثرات بی نظیری، یکی پس از دیگری، خود را نشان خواهند داد.

فروش مستقیم پودر سیر برای تغذیه پرندگان

فروش مستقیم پودر سیر برای تغذیه پرندگان نتایج آزمایشگاهی در مورد مصرف کلی سیر برای تغذیه پرندگان نشان داده که از این محصول می توان به صورت خام و درسته برای آن ها استفاده کرد؛ اما از آنجایی که تغذیه دهی پرندگان با پودر سیر برای پرورش دهندگان با راحتی بیشتری همراه می باشد؛ به همین دلیل به مصرف آن روی آورده اند.
شاید بهتر باشد تا نتایج بسیار خوب حاصل از مصرف پودر سیر برای تغذیه پرندگان را برایتان بازگو نماییم:

  • با استفاده از این پودر، مصرف غذایی پرندگان به نصف کاهش پیدا کرده و در نتیجه صرفه جویی در خرید مواد غذایی از سوی پرورش دهندگان را به دنبال داشته است.
  • اما با وجود کم شدن مصارف غذایی در پرندگان و البته به لطف مصرف پودر سیر، افزایش وزن سالم در آن ها رخ داده است.
  • در آخر هم بهبود کلی اقتصادی در مراکز پرورش پرندگان به وقوع پیوسته که همگی آن ها را می توان بی نظیر دانست.

قابل به ذکر است که این نتایج باعث شده تا روندی رو به رشد نیز در حوزه فروش پودر سیر در پرندگان هم در سیستم های فروش مستقیم و هم در فروش غیرمستقیم روی دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما