قیمت سیر خشک اسلایس شده در بازار

تولید سیر خشک در بازارهای کشورمان با استقبال بسیار خوبی از جانب مشتریان روبرو شده است. افراد بویژه اگر بدانند خشک شده کیفیت بالایی دارد، طرفدار خرید و استفاده از آن خواهند بود. قیمت سیر خشک اسلایس شده در بازار، با در نظر گرفتن مجموعه ای از پارامترها مشخص می شود. در واقع تولید کننده سیر خشک، با توجه به کیفیت محصولات خود، میزان خرید و نوساناتی که در بازار برای آن در نظر گرفته شده، اقدام به قیمت گذاری بر روی تولیدات خود خواهد کرد.

قیمت سیر خشک اسلایس شده در بازار

شهر های تولید کننده سیر در ایران

شهر های تولید کننده سیر در ایران سیر از بهترین گیاهانی ست که در طبیعت وجود دارد. گیاه آن از جمله گیاهان علفی ست که از قسمت ساقه تا 40 سانتیمتر هم رشد دارد. قسمت پایینی گیاه که در واقع در زیر زمین قرار می گیرد، از 5 تا 12 میوه سفیدرنگ به دست آمده که مجموعه آنها در کنار یکدیگر قرار گرفته و با استفاده از غشا ظریف و نازک خاکستری رنگ پوشیده شده است.

سیرها انواع مختلفی دارند و هر کدام از این گونه ها در شرایط منحصر بفرد آب و هوایی رشد خواهد داشت. ایران از جمله کشورهای شاخص در تولید سیر به شمار می رود که با تولید 100 هزار تن درسال توانسته رتبه سیزدهم در دنیا را به دست آورد.

شهرهای تولید کننده سیر در ایران:

  • مازندران
  • خراسان
  • خوزستان
  • همدان
  • سمنان
  • مرکزی
  • هرمزگان

در این شهرها کشاورزان به خوبی از فرایند کاشت سیر آگاهی دارند و می توانند نمونه های مختلف از آن را به صورت ویژه کشت نمایند. در بین شهرهایی که نام برده شد، این همدان است که رتبه نخست تولید سیر در کشور را کسب کرده. در این استان بیش از 3200 هکتار از زمینهای کشاورزی به صورت ویژه اقدام به پرورش سیر نموده اند که نتیجه آن به دست آمدن 40 هزار تن از این میوه ارزشمند خواهد بود.
لازم به ذکر است سیرهای تولید شده در کشورمان سطح بالایی از کیفیت را دارا می باشد و گزینه مناسبی برای عرضه به بازارهای جهانی خواهند بود.

خرید سیر خشک اسلایس شده ارزان

خرید سیر خشک اسلایس شده ارزان سیر به صورت تازه خوری و یا خشک شده در بازار وجود دارد که گزینه مناسبی برای استفاده می باشد. خرید سیر به صورت خشک شده امتیازات زیادی دارد؛ از جمله اینکه قابلیت ماندگاری بالایی دارد و استفاده از آن در پخت انواع غذاها کاربرد دارد.

خرید سیر خشک اسلایس شده ارزان، می تواند زمینه ای را برای بهره مندی همگان از آن بهره مند سازد. این سیرها با استفاده از روشهای بهداشتی به صورت ویژه خشک می شوند و در خدمت آشپزی قرار خواهند داشت. همانطور که می دانید قیمتهای درنظر گرفته شده برای این نوع از سیرها بسیار عالی می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما