قیمت فروش پیاز خشک سفید

اگر خریداران و فروشندگان محترم به دنبال خرید پیاز خشک سفید هستند بهتر است خرید از تولید کنندگان این محصول را در اولویت قرار دهند. زیرا متقاضیان با خرید مستقیم از آنها هم صاحب اصل جنس و بهترین نوع آن خواهند شد و هم به دلیل نبود هیچ واسطه ای قیمت فروش پیاز خشک بسیار کاهش می یابد و مقرون به صرفه خواهد بود.

قیمت فروش پیاز خشک سفید

موارد کاربرد پیاز خشک سفید

موارد کاربرد پیاز خشک سفید پیاز خشک خواص مفیدی دارد و هم به صورت پودر شده و هم ساده مصرف می شود و کاربردهای زیادی دارد. اغلب رستورانها در پخت غذاهای خود و برای خوش طعم تر کردن انواع غذا مانند سوپ و غذاهای فست فود از این ماده استفاده می کنند.

پیاز خشک در عطاریها نیز به فروش می رسد و مصارف دارویی نیز دارد و در طب سنتی برای برخی بیماریهای پوستی و غیره تجویز می شود. برخی پیاز خشک سفید را تفت می دهند و از سرخ شده آن در غذاها و سوپها استفاده می کنند.

پیاز خشک هم به عنوان یک چاشنی استفاده می شود و هم می توان تفت داده آن را برای تزیین انواع غذاهای مایع و جامد استفاده کرد. از این محصول برای تنقلاتی چون چیپس و پفک و یا اسنک نیز استفاده می شود و در تهیه انواع ادویه جات کاربرد دارد و طعم و بویی مطبوع به ادویه ها می بخشد.

شرکت تولید پیاز خشک سفید

شرکت تولید پیاز خشک سفید در بسیاری از کارخانه های شهرهای مختلفی چون اصفهان تولید پیاز خشک در مقیاس عظیم انجام می شود و توسط دستگاهای خشک کن استاندارد و مجهز پیاز خشک با کیفیت مرغوب و سالم و بهداشتی تولید می شود و پس از بسته بندیهای کوچک و بزرگ توسط آنها در بازار خرید و فروش همه شهرها عرضه می شود.

برخی از این مراکز و شرکت پیاز خشک توسط نمایندگیهای خود و یا در فضای مجازی و به صورت اینترنتی به فروش بهترین و ارزان ترین پیاز خشک به مشتریان خود می پردازند.

برخی از بانوان هنرمند در منازل خود پیاز سفید را با روشهای مختلف خشک می کنند. مثلا پیاز را خلالی کرده و برای خشک کردن در آفتاب قرار می دهند.یا اینکه پس از تمیز و خرد کردن پیاز آن در وسایلی چون بخاری یا فر قرار می دهند و با دما و حرارت لازم و مناسب و در مقیاس زیاد تولید می کنند و روانه بازار خرید و فروش می نمایند و به خریداران می فروشند.

این بانوان یکی از شرکتهای تولیدی کوچک این محصول به شمار می آیند و با خرید از آنها هم قیمت کمتری پرداخته می شود و هم محصولی سالمتر و طبیعی به دست خریدار می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما