قیمت پودر سیر تغذیه آبزیان عمده

پودر سیر یکی از مواد اصلی برای تولید غذای با کیفیت آبزیان به شمار می آید. از این رو قیمت پودر سیر تغذیه آبزیان برای تولیدکنندگان غذای ماهی ها اهمیت دارد. خریداران پودر سیر بچه ماهی برای استعلام قیمت به فروشندگان اصلی این محصول مراجعه می نمایند تا بتوانند این محصول را با مناسب ترین قیمت از بازار داخل ایران خریداری نمایند.

قیمت پودر سیر تغذیه آبزیان عمده

میزان استفاده از پودر سیر برای رشد بچه ماهی

میزان استفاده از پودر سیر برای رشد بچه ماهیسیر گیاه معروفی است. همه مردم آن را به خوبی می شناسند. این محصول خواص خیلی زیادی دارد و از لحاظ دارویی دارای اهمیت بسیار ویژه است. به طوری که بسیاری از داروها را با استفاده از پودر سیر تولید می کنند. این گیاه را می توان معدنی سرشار از فولیک اسید، کلسیم، منیزیم، ویتامین C، پتاسیم، مقداری روی و ویتامین های ب1، ب2 و ب3 به شمار آورد.

با توجه به تمامی املاح و مواد معدنی که در سیر وجود دارد، می توان گفت که به طور قطع آن یکی از مفیدترین افزودنی هایی می باشد که می توان آن را در غذای آبزیان اضافه نمود. طبق مطالعاتی که انجام شده است استفاده از پودر سیر برای رشد بچه ماهی تاثیر خیلی خوبی داشته است.

میزان 2.5 درصد پودر سیر در غذای آبزیان می تواند وزن، ضریب تبدیل غذایی، کارایی غذایی و ضریب رشد بچه ماهی را به میزان خیلی خوبی بهبود بخشد. این کار می تواند روی کیفیت ماهی های تولید شده اثر بگذارد و ماهی هایی را تولید کند که نسبت به نسل های قبل میزان سوددهی بیشتری را داشته اند.

سفارش پودر سیر تغذیه آبزیان به صورت عمده

سفارش پودر سیر تغذیه آبزیان به صورت عمده تولید کنندگان غذای آبزیان همواره برای این که بتوانند محصولات خود را با میزان هزینه ای کمتر تولید کنند نیاز مواد اولیه ارزان دارند. زیرا مواد اولیه ارزان سبب می شود تا آن ها بتوانند حاشیه سود بیشتری را در ازای فروش غذای آبزیان بدست آورند.

همانطور که در بالا ذکر شده است پودر سیر می تواند خیلی تاثیر خوبی در رشد ماهی های کوچک داشته باشد. همین مهم نیز سبب می شود تا تولید کنندگان غذا ماهی پودر سیر را به عنوان یکی از مواد اصلی برای تولید محصولات خود به شمار آورند.

برای این که این تولید کنندگان بتوانند غذای آبزیان را با کیفیت خیلی بهتری تولید نمایند، نیاز به خرید پودر سیر با قیمت مناسب تری دارند. این محصول را تنها در صورتی می توان با قیمت مناسب تری تهیه نمود که آن را به صورت عمده خریداری کرد.

سفارش پودر سیر تغذیه آبزیان به صورت عمده همواره برای تولید کنندگان این صنف مقرون به صرفه تر است. زیرا آن ها می توانند پودر سیر را با قیمت خیلی بهتری از تولید کننده اصلی تهیه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما