مرکز تولید پودر سیر خام

مرکز تولید پودر سیر خام با بهره گیری از وسایل، محیط های بهداشتی و نیروی کار مناسب  توانسته است سیر های خام مرغوب را جمع آوری کند و بعد از طی مراحلی، با دستگاه های برقی آن را پودر نماید. این مرکز پودر های سیر تولید شده را در بسته بندی های مختلف قرار می دهد و پس از اخذ تاییدیه بهداشتی برای فروش به بازار ارسال می نماید.

مرکز تولید پودر سیر خام

خواص دارویی پودر سیر خام

خواص دارویی پودر سیر خام پودر سیر خام یکی از ادویه های خوش طعم و ارزشمند از نظر دارویی است که در درمان بسیاری از بیماری نقش دارد و از خواص بیشماری برخوردار است. از جمله  خواص دارویی  پودر سیر می توان  نقش آن را در  جلوگیری از ابتلا به سرطان نام برد زیرا سیر حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است که این ماده از جهش و تولید سلول های سرطانی در بدن ممانعت می کند هم چنین التهابات ایجاد شده در بدن را نیز کاهش می دهد.

از دیگر خواص دارویی آن می توان به درمان درد معده اشاره کرد. آهن و میزان فیبری که در پودر سیر وجود  دارد، باعث می شود تا غذا زودتر و بهتر  هضم شود و در پی آن ابتلا به یبوست در افراد کاهش می یابد از این رو مصرف آن در برنامه غذایی توصیه می شود. علاوه بر موارد ذکر شده، پودر سیر خام در بهبود سرماخوردگی تاثیر زیادی دارد زیرا با ترکیباتی که دارد به  تقویت سیستم ایمنی بدن کمک شایانی می کند.

هم چنین از پودر سیر  در بیمارانی که به انسداد شریان  پا مبتلا هستند، به عنوان دارو استفاده می کنند بدین صورت که خوردن قرص های حاوی سیر، خون این افراد را رقیق می کند و در نتیجه در شریان ها خون بهتر به گردش  در می آید و فرد احساس پا درد کمتری خواهد داشت. مصرف پودر سیر به عنوان دارو به خاطر دارا بودن خاصیت ضد انعقادی پودر سیر می باشد.

خرید پودر سیر خام به قیمت عمده

خرید پودر سیر خام به قیمت عمده خرید پودر سیر خام به قیمت عمده را می توان از فروشگاه های آنلاین اینترنتی معتبر در سراسر کشور انجام داد  که به صورت آنلاین و مستقیم اجناس خریده می شود. قیمت پودر سیر که به این روش خریداری می شود مناسب و ارزان می باشد چون نقش واسطه ها در این میان حذف گردیده است و هم چنین خرید عمده قیمت ارزان تری دارد.

مراکز خرید جهت رفاه حال مشتریان، پودر های سیر خام را در بسته بندی های متنوع، همراه با ذکر قیمت به اشتراک می گذارند تا خریداران به آسانی بتوانند پودر سیر را در حجم مورد نظر خود با قیمتی مناسب خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما