نرخ سیر خشک اسلایس صادراتی سال 98

نرخ سیر خشک اسلایس صادراتی یکی از مهم ترین فاکتور هایی است که در میزان خرید این محصول تاثیر گذار است. در واقع هر چقدر نرخ این محصول کاهش پیدا کند، تقاضا برای خرید آن افزایش می‌ یابد. عوامل متعددی بر روی نرخ سیر خشک اسلایس تاثیر گذارند. در درجه اول کیفیت و تاثیر گذاری سیر خشک اسلایس جزو مهم ترین عوامل است که نرخ این محصول را تحت تأثیر قرار می دهد. معمولا نمونه های صادراتی سیر خشک که دارای بالاترین کیفیت هستند قیمت بیشتری دارند.

نرخ سیر خشک اسلایس صادراتی سال 98

ویژگی های سیر خشک اسلایس صادراتی

ویژگی های سیر خشک اسلایس صادراتی سیر خشک اسلایس یکی از جدید ترین محصولاتی است که توسط صنایع غذایی ایران تولید و ارائه به بازار شده است. در واقع از سیر خشک اسلایس برای صرفه جویی در زمان هنگام آشپزی استفاده می‌ شود و همچنین از این نوع محصول برای تهیه پودر سیر استفاده می گردد.

این محصول خشک امروزه مورد استقبال بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است تا جایی که حجم انبوهی از آن سالانه روانه بازار های جهانی می‌ شود. این محصول دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که موجب تمایز آن از سیر های خشک معمولی گردیده است.

در واقع سیر های خشک صادراتی در بالاترین درجه کیفی تولید می‌ شوند و نیز بسته بندی های بسیار مرغوب و شیکی جهت عرضه آن ها در نظر گرفته شده است. چرا که اکثر مشتریان خارجی ابتدا به ظاهر و کیفیت محصول توجه می ‌کنند و بسته‌ بندی این محصولات می تواند سیر خشک اسلایس صادراتی را در بهداشتی ترین و سالم ترین حالت در اختیار متقاضیان خارجی قرار دهد.

از دیگر ویژگی‌ های سیر خشک صادراتی این است که طعم و عطر سیر تازه در فرایند خشک شدن این محصول حفظ شده است. در نتیجه این نمونه‌ های خشک سیر می‌ توانند تاثیر معادل سیر تازه را در مواد غذایی داشته باشند. با توجه به این موضوع نمونه های صادراتی این محصول نیز در داخل ایران متقاضیان بیشتری را به خود اختصاص می‌ دهند.

فروش سیر خشک اسلایس عمده

فروش سیر خشک اسلایس عمده امروزه سیر خشک در برنامه غذایی مراکز پرورش طیور دام و همچنین در رژیم غذایی افراد نیز نقش ویژه ای را به خود اختصاص می‌ دهد. اگر چه استفاده از سیر به صورت تازه و خام تاثیر بیشتری در فرآیند رشد پرندگان و نیز حفظ سلامت انسان دارد، اما استفاده از نمونه های خشک آن آسان تر است و این محصولات مورد استقبال بیشتری قرار می‌ گیرند.

این استقبال موجب شده است تا فروش سیر خشک عمده با رونق قابل توجهی در ایران به انجام برسد. لازم به ذکر است که عرضه‌ کنندگان این محصول جهت فروش سیر خشک عمده از بسته بندی های بسیار شیک و متنوعی استفاده می‌ کنند تا بتوانند میزان فروش این محصول را افزایش دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما