پخش پودر سیر تغذیه مرغ

افزایش جمعیت، تقاضا برای مصرف گوشت سفید به ویژه گوشت مرغ را بالا برده است. برای پاسخ گویی به این تقاضا نیاز بود که در جیره نویسی طیور، تجدید نظر شود تا هم سلامت مصرف کننده را در پی داشته باشد و هم نیاز بازار را در سریع ترین زمان ممکن و بدون ایجاد هر گونه مشکلی، برآورده سازد. پودر سیر تغذیه مرغ، یکی از راه کار های اساسی است که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. پودر سیر، هم غذا و هم دارو برای مرغ محسوب می شود و نگرانی ها برای مصرف مواد مضر در تغذیه آن ها را از بین برده است.

پخش پودر سیر تغذیه مرغ

مهم ترین نکات در تهیه پودر سیر تغذیه طیور

مهم ترین نکات در تهیه پودر سیر تغذیه طیوراز آن جایی که پودر سیر تغذیه طیور به عنوان یک تغذیه مناسب یاد می شود، باید کیفیت خوبی داشته باشد تا بتواند به درستی نقش خود را ایفا کند. برخی از مهم ترین نکات در تهیه پودر سیر تغذیه طیور عبارتند از:

  • برخورداری سیر ها از کیفیت مناسب
  • نداشتن ظاهر نامناسب
  • عدم وجود بیماری و آفت در سیر های مورد استفاده
  • استفاده از تجهیزات مکانیکی مناسب در تولید پودر سیر مرغ
  • انتخاب رقم های مناسب سیر، چرا که سیر مانند سایر محصولات کشاورزی دارای ارقام و واریته های مختلف می باشد و مسلماً تمام ارقام نمی تواند برای تهیه پودر سیر، مناسب باشند.
  • در نظر داشتن طعم سیر های مورد استفاده، زیرا طعم پودر سیر،  ارتباط مستقیمی با طعم سیر مصرفی خواهد داشت.
  • استفاده از امکانات و لوازم مخصوص در شست و شوی سیر ها نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
  • نحوه ی خشک کردن سیر ها نیز از دیگر نکات مهم در تولید پودر سیر می باشد.

توزیع کنندگان پودر سیر چه کسانی هستند؟

توزیع کنندگان پودر سیر چه کسانی هستند؟اما چه کسانی می توانند توزیع کنندگان پودر سیر باشند؟ به عبارتی باید پرسید توزیع کنندگان قابل اعتماد پودر سیر چه کسانی هستند؟ افرادی که بتوانند کیفیت محصول خود را تضمین کنند، بهترین توزیع کنندگان و عرضه کنندگان پودر سیر می باشند.

عموماً توزیع کنندگان عمده ی پودر سیر مرغ، در مناطقی که سطح زیر کشت بالایی از این محصول دارند، بیش تر دیده می شوند. البته نمایندگی های فروش نیز عرضه ی آن را به صورت عمده و جزئی انجام می دهند. عرضه کنندگان می توانند هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری، توزیع پودر سیر مرغ را انجام دهند.

فروش آنلاین این محصول مانند بساری از محصولات دیگر، امکان پذیر است. کافی است متقاضیان در هر بازه ای از زمان، به سایت های فروش مراجعه نمایند و تنها با یک کلیک کردن، محصول مورد نظر خود را در هر حجمی سفارش دهند و در آدرس دلخواه تحویل بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما