پرفروش ترین پودر سیر جیره مرغ در مازندارن

پودر سیر جیره مرغ با کیفیت بالا و کاملا استاندارد در مازندران تولید و به سراسر کشور ارسال می گردد. این ماده غذایی در مراکز پرورشی مرغ بسیار ضروری است. باعث تقویت بدن جاندار شده و مرغوبیت گوشت تولیدی را به دنبال دارد. افزایش بازدهی و بهره وری را در مراکز تولید گوشت دام و طیور به دنبال دارد.

پرفروش ترین پودر سیر جیره مرغ در مازندارن

تفاوت پودر سیر دام با پودر سیر طیور

تفاوت پودر سیر دام با پودر سیر طیورپودر سیر یک مکمل غذایی پر کاربرد در برنامه غذایی دام ها و پرندگان می باشد. این ماده مغذی سر شار از آنزیم های تاثیر گذار در سیستم ایمنی و سیستم گوارشی می باشد.

این محصول به دلیل داشتن انواع ویتامین و مواد معدنی باعث افزایش ایمنی در پرندگان می گردد. در تمامی مرغداری ها این ماده مغذی در جیره غذایی استفاده می شود.

پودر سیر طیور یک ماده مغذی سرشار از مواد ایمنی بخش و اثر گذار بر تمامی قسمت های بدن می باشد. باعث افزایش حجم عضله ماهیچه ای جاندار شده و در تمامی مراکز پرورشی استفاده می شود.

بررسی و آزمایش های بسیاری نشان می دهد که این ماده باعث افزایش وزن انواع پرنده می شود. میزان تلفات و مرگ و میر را کاهش داده و باعث افزایش مقاومت بدن حیوانات در برابر انواع مرض ها آلودگی ها می شود.

در مراکز پرورش دام نیز استفاده از این کالا باعث افزایش بهره برداری شده است. در دام پروری ها از این ماده مغذی  به میزان استاندارد در برنامه غذایی حیوانات استفاده می شود. باعث هضم غذا در دستگاه گوارش حیوانات پستاندار چون گاو و گوسفند می گردد.

مطالعات نشان داده که این ماده غذایی بسیار تاثیر گذار در روند رشد گوساله و جوجه ها می باشد. باعث تحریک افزایش خوراک دام و طیور می شود. افزایش وزن را به دنبال داشته و باعث سلامتی دام و طیور و کاهش بیماری ها می گردد.

سفارش پودر سیر جیره طیور به صورت فله ای

سفارش پودر سیر جیره طیور به صورت فله ایاین محصول امروزه با توجه به اهمیت استاندارد بودن تغذیه پرندگان در کارخانه های تولیدی با بهترین کیفیت و به صورت کاملا بهداشتی تولید می گردد.

این کالا در بسته بندی های مناسب و یا به صورت فله توسط شرکت های تولیدی به سراسر کشور ارسال می گردد. از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای تمامی تاییدیه ها و گواهی سلامت بهداشتی می باشد.

این ماده تحت نظر کارشناسان صنایع غذایی و نظارت کامل تولید می گردد. اثر مثبت این ماده بر سلامتی و مرغوبیت گوشت دام و انواع پرنده از جمله گوشت مرغ و گوسفند به اثبات رسیده است.

سفارش پودر سیر از طریق نمایندگی های این شرکت و سایت های فروش محصول امکان پذیر می باشد. این کالا از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. در صورت خرید به صورت کلی و در مقادیر زیاد تخفیف های بسیار مناسبی نیز ارائه خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما