کاربرد پیاز خشک به صورت عمده

یکی از محصولاتی که سالیانه و ماهانه به صورت تناژ مورد داد و ستد قرار می گیرد پیاز خشک می باشد. از کاربرد پیاز خشک می توان به استفاده عمده آن در تهیه پودر سوخاری نام برد که به صورت بسته بندی و فله در رستوران ها و فست فودی ها مورد استفاده قرار می گیرد. از محصولاتی صادراتی که از پیاز خشک آسیاب شده استفاده می شود می توان به سوپ های آماده اشاره نمود که در طعم های مختلفی ارائه می شود. پیاز خشک خلالی از محصولاتی است که برای سرخ کردن و استفاده در انواع مختلف آش مورد استفاده قرار می گیرد.
بسیاری از کسانی که تمایل به استفاده از پیاز خام در غذاها ندارند بیشتر به صورت پودر شده از آن استفاده می کنند و آن بوی فراوان پیاز را ندارد و این گونه از فواید بی شمار پیاز بهره مند می شوند.
پیاز خشک شده به دلیل طعم عالی آن به خصوص برای ما ایرانی ها در بیشتر غذاها استفاده می شود، حتی پیاز خشک شده ماندگاری بسیار بیشتری نسبت به پیاز خام دارد و این از عواملی است که باعث افزایش استفاده آن شده است. از آن جایی که بسیاری از کارخانجات صنایع گوشتی برای از بین بردن بوی بد گوشت و افزایش کیفیت محصول از پیاز خشک و پودر پیاز بسیار استفاده می کنند.
کاربرد پیاز خشک بسیار گسترده است چرا که یکی از پودرهای مورد استفاده در ایران محسوب می شود، حتی کارخانجات کنسروسازی در انواع کنسروهای خود از این محصول استفاده می کنند تا طعم محصولاتشان افزایش یابد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما