تولیدی پیاز اسلایس شده 100 گرمی

امروزه عرضه پیاز به صورت اسلایس کار را برای خانم های خانه دار بسیار راحت کرده است و دیگر نیازی به صرف وقت برای پوست کندن و خرد کردن پیاز نیست. تولیدی پیاز اسلایس شده 100 گرمی اقدام به ارائه این محصول در حجم های کم نموده است تا برای مصارف خانگی همیشه پیاز اسلایس تازه در دسترس باشد. بهترین این محصول توسط این تولید با قیمت مناسب و در بسته بندی های بهداشتی عرضه شده است و سفارش ان برای همگان به راحتی و برای هر نقطه از کشور به راحتی ممکن است.

تولیدی پیاز اسلایس شده 100 گرمی

مشخصات پیاز اسلایس شده 100 گرمی

مشخصات پیاز اسلایس شده 100 گرمی

پیاز مرغوب اسلایس شده 100 گرمی کار آشپزی را برای مصرف کننده نهایی این محصول که همان خانم های خانه دار است بسیار راحت کرده است. این پیاز دارای مشخصات منحصر به فردی است که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز می کند. از جمله این مشخصات می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • اسلایس های پیاز از نظر اندازه بسیار مشابه هم هستند و تفاوت سایز در آنها بسیار کم است.
  • این محصول دارای کم ترین میزان پیاز خرد شده و ریز می باشد زیرا این نوع محصول بافت غذا را ناخوشایند می کند.
  • پیاز اسلایس شده دارای کم ترین میزان رطوبت است و به خوبی توسط مجهز ترین دستگاه های خشک کن رطوبت آن به کم ترین مقدار ممکن رسانده شده است تا از ماندگاری بالایی برخوردار باشد.
  • عطر و بوی این پیاز کاملا بوی ماندگی نیست و کاملا تازه است که به راحتی می توان از بافت ترد و رنگ پیاز اسلایس این مساله را تشخیص داد.
  • بسته بندی این محصول از نوع پلاستیکی است تا هوا و رطوبت امکان تماس با این محصول را به هیچ وجه نداشته باشند.

خرید پیاز اسلایس شده مرغوب

خرید پیاز اسلایس شده مرغوب

اگر قصد خرید پیاز اسلایس شده مرغوب را دارید و می خواهید برای مصارف خانگی در مقدار کم ان را تهیه کنید یا قصد استفاده از آن برای عرضه در فروشگاه های زنجیره ای و سوپر مارکت ها را دارید می توانید این محصول را با قیمت مناسب از تولید کننده این محصول سفارش دهید.

تولید کننده این اسلایس مرغوب اقدام به ارائه این پیاز از طریق فروشگاه اینترنتی خود می نماید تا خریداران به طور مستقیم و بدون نیاز به واسطه های این محصول را با قیمت ارزان تر از همه جا تهیه کنند.

سفارش اینترنتی این محصول پیشنهاد ما به همه خریداران است تا این پیاز را با قیمت مناسب به دست آورند.

خرید پیاز به صورت عمده از این تولیدی نیز ممکن است و برای خریدهای در تعداد بالا امتیازات ویژه ای از نظر قیمت در نظر گرفته شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما