تولید پودر سیر تغذیه جوجه در کشور

از آن جایی که سیر جهت تقویت سیستم ایمنی طیور بسیار حایز اهمیت بوده و با توجه به اثرات مفید آن حتی جایگزین مناسبی با آنتی بیوتیک های شیمیایی در جیره غذایی حیوانات می باشد لذا استفاده از پودر سیر تغذیه جوجه سبب افزایش توجیح اقتصادی پرورش این طیور شده است.

تولید پودر سیر تغذیه جوجه در کشور

مزیت استفاده از پودر سیر برای تغذیه جوجه

مزیت استفاده از پودر سیر برای تغذیه جوجه افزودنی های مواد غذایی دسته ای از مواد هستند که برای اهداف مختلف به جیره غذایی حیوانات اضافه می شود. آنتی بیوتیک ها جز این دسته اند که سال ها در صنعت تغذیه طیور مورد استفاده بوده است اما امروزه افزودن این ماده به جیره غذایی حیوانات ممنوع شده است و پرورش دهندگان به دنبال ترکیباتی با منشا گیاهی هستند که بتواند جایگزین آنتی بیوتیک ها شود.

هزاران سال است که از سیر در اکثر نقاط جهان به عنوان ادویه و داروی گیاهی جهت پیشگیری و درمان انواع بیماری ها استفاده می شود به دلیل خواص ضد میکروبی بالقوه خود می تواند جایگزین عالی برای این آنتی بیوتیک ها باشد و ترکیبات خاص سیر سبب تعدیل سیستم ایمنی و جلوگیری از رشد میکروب ها و قارچ ها می شود.

پودر سیر علاوه بر افزایش رشد طیور گوشتی و بهبود
بازده خوراک آن ها، سبب تقویت سیستم ایمنی جوجه ها نیز می شود. لذا به پرورش
دهندگان توصیه می‌شود به منظور افزایش تولید و بهبود کیفیت لاشه برای مصرف‌کنندگان
از این گیاه دارویی در تغذیه جوجه‌ های گوشتی استفاده گردد. 

یکی دیگر از مزایا پودر سیر تغذیه جوجه،
بالا بردن راندمان تولید و افزایش بازده اقتصادی واحدهای تولیدی طیور گوشتی است
.

راهنمای خرید پودر سیر تغذیه جوجه

راهنمای خرید پودر سیر تغذیه جوجهبه نظر می رسد یکی از ضروری ترین ترکیبات پرورش حیوانات پودر سیر می باشد به این دلیل که منجر به افزایش و بهبود زنده مانی آن ها می شود. ایران به جهت دارا بودن جمعیت بسیار و تامین نیاز غذایی فراوان آن ها، مرغداری های زیادی در حومه شهرهای مختلف دارد از این رو تقاضا برای پودر سیر یالا می باشد و تولیدکنندگان بسیاری به جهت پاسخ به این نیاز مهم، به تولید و توزیع آن مشغول اند.

اگر شما نیز قصد خرید پودر سیر تغذیه جوجه را دارید توصیه می شود به مراکز فروش این عرضه کنندگان مراجعه نمایید تا بتوانید این محصول را با قیمت مناسب تهیه کنید.

به علاوه با پیشرفت تکنولوژی و ظهور اینترنت، بسیاری از تامین کنندگان پودر سیر اقدام به راه اندازی وبسایت های فروش آنلاین نموده اند از این رو مشتریان می توانند بدون واسطه با قیمتی مقرون به صرفه و در کیفیتی عالی این محصول را سفارش دهند و درب محل تحویل بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما