تولید پودر سیر جیره مرغ با بهترین کیفیت

پودر سیر جیره مرغ باعث افزایش بازدهی و کاهش مرگ و میر شده است، این محصول به عنوان آنتی بیوتیکی قدرتمند در بدن مرغ عمل می کند. به علت خواص بالا و افزایش اشتها در مرغ ها و جوجه ها امروزه در اکثر مرغداری ها از این پودر پر خاصیت استفاده می شود. بنابر گزارش های اخیر استفاده از این پودر سیر مقاومت زیادی در برابر انواع میکروب ها در مرغ ایجاد کرده است.

تولید پودر سیر جیره مرغ با بهترین کیفیت

ویتامین B1 پودر سیر برای رشد طیور

ویتامین B1 پودر سیر برای رشد طیورویتامین B1 پودر سیر یا بیوتین، در گیاه سیر بسیار فراوان می باشد، پودر سیر سرشار از این نوع ویتامین است که موحب رشد پرندگان می شود ، این ویتامین در گروه ویتامین های مهم گروه خون ساز قرار دارد.

بیوتین موحود در پودر سیر به مانند بمب انرژی عمل کرده و عوامل تحریک کننده رشد را در سیستم طیور افزایش می دهد.

در سال های اخیر به علت افزایش بروز مقاومت های آنتی بیوتیکی در پرورش مرغ، تمایل به استفاده از محرک های رشد و ایمنی با منشا گیاهی رو به رشد داشته است.

استفاده از این محصول که با بهبود شاخص های رشد در پرورش مرغ گوشتی همراه بوده است احتمالا به علت وجود آلیسین در سیر می باشد.

آلیسین موجود در سیر خواص آنتی بیوتیکی داشته و موجب بهبود اثرات ایمنی می شود، این محصول با بهبود هضم مواد غذایی جیره و بهبود عملکرد روده ای موجب استفاده بهتر از منابع انرژی جیره و مهار و کاهش رشد باکتری های موجود در دستگاه گوارش و در نتیجه منجر به بهبود شاخص های رشد و ایمنی خواهد شد.

در طیوری که پودر سیر جیره مرغ مناسب آنها گنجانده می شود غلظت کلسترول در زرده و سرم خون آنها با کاهش چشمگیری مواجه بوده است.

تولید کنندگان پودر سیر جیره مرغ با قیمت مناسب

تولید کنندگان پودر سیر جیره مرغ با قیمت مناسبپودر سیر مخصوص جیره مرغ با انواع مصرفی انسان ها بسیار متفاوت می باشد. این محصول باعث افزایش مقاومت در سیستم ایمنی طیور شده و آنها را در مقابل انواع مرض ها و آلودگی ها حفظ می نماید.

امروزه عرضه و فروش پودر سیر تغذیه مرغ به طور مستقیم به سرتاسر شهر های کشور صورت می گیرد.

انواع مختلفی از این محصول در کارخانه های تولیدی به بازار عرضه می شود که هر کدام با توجه به کیفیتی که دارند قیمت گذاری می شوند. بسیاری از مراکز نگهداری طیور این کالا را به صورت عمده ودر حجم بالا سفارش می دهند.

پودر سیر تغذیه طیور ارزان را می توانید به روش مستقیم و مقرون به صرفه از سایت های معتبر فروشگاه  عرضه کننده این محصول مجازی خریداری نمایید.

در بازارهای فروش پودر سیر، شما می توانید این محصول را با حجم بالا به صورت عمده و کلی خریداری نمایید‌.

با خریدی کلی و یک جا از نمایندگی های فروش مستقیم کارخانه  پودر سیر دامی و طیور، با قیمتی ارزان تر محصول مورد نظر را خریداری نمایید.

شما می توانید جهت خرید ارزان پودر سیر در هر جایی با نمایندگی شرکت پودر سیر تولیدات دامی تماس حاصل کرده و این محصول را سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما