تولید کننده پودر سیر جیره پرندگان

پودر سیر جیره پرندگان را شاید بتوان به عنوان یک معجزه در صنعت پرورش پرندگان نام برد که در سال های اخیر به طور گسترده ای مورد استفاده قرار گرفته است. این محصول که جای بسیاری از مواد مضر و پر هزینه را در تغذیه ی پرندگان گرفته است، توانسته هم در صنعت پرورش پرندگان و هم در صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات کشاورزی، تحول عمده ای ایجاد کند. چرا که قبلاً از محصول با ارزشی مانند سیر، آن طور که می بایست، استفاده مفید نمی شد و صرفاً برای مصارف انسانی، کاربرد داشت.

تولید کننده پودر سیر جیره پرندگان

مهم ترین دلایل مصرف پودر سیر برای جیره پرندگان

مهم ترین دلایل مصرف پودر سیر برای جیره پرندگانهمان طور که اشاره شد محصول غنی و با ارزش دارویی و غذایی بالایی مانند سیر، تنها در موارد اندکی، مصرف می شد. مصرف پودر سیر پرندگان، استفاده از آن را تا حد زیادی افزایش داده است. البته شواهد حاکی از آن است که استفاده از پودر سیر پرندگان، جزو الزامات پرورش آن ها می باشد. مهم ترین دلایل مصرف پودر سیر برای پرندگان را می توان در قالب موارد زیر عنوان کرد:

  • شیوع بیماری های مختلف در بین پرندگان، ارتقای سیستم ایمنی بدن آن ها را ضروری ساخته است، و مصرف سیر از جمله عواملی است که در این رابطه تا حدود زیادی موفق عمل کرده است.
  • افزایش سرعت رشد پرندگان، نیز به کمک پودر سیر میسر شده است.
  • افزایش وزن پرندگان در مدت زمان کمتری در قیاس با سایر جیره های عذایی پرندگان، صورت می گیرد.
  • توجیه اقتصادی بیش تر مصرف پودر سیر در تغذیه ی پرندگان نسبت به سایر مواد غذایی مورد استفاده در جیره ی آن ها.

این ها تنها بخشی از دلایل مصرف این پودر معجزه آسا در پرورش پروندگان می باشد و ادله ی بسیاری وجود دارد که کارشناسان به طور تخصصی به بررسی آن ها و نهایتا انجام آزمایش های متعدد برای اثبات آن ها می پردازند.

پخش کننده پودر سیر جیره پرندگان

پخش کننده پودر سیر جیره پرندگان افزایش روز افزون پودر سیر پرندگان، حرفه ای با عنوان پخش کننده ی پودر سیر جبره پرندگان را توسعه داد. پخش پودر سیر عمده در مناطق مختلف انجام می شود که مصرف کننده های زیادی را نیز جذب کرده است. در حال حاضر برند های مختلفی، توزیع و عرضه ی پودر سیر جیره ی پرندگان را در سطح کشور انجام می دهند که هر یک، می توانند سطح خاصی از کیفیت را در بر داشته باشند.

برای اطلاعات دقیق تر در مورد هر یک از آن ها می توان سایت های مربوط به آن ها را بررسی نمود و نظر کارشناسان و صاحب نظران در این زمینه را نیز جویا شد. چرا که آن ها با دید تخصصی، جوانب مختلف را بررسی می نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما