تولید کنندگان پودر سیر غذای جوجه چه کسانی هستند

پودر سیر غذای جوجه بصورت عمده از طریق سایت های مجاز و معتبر تجاری عرضه می شود. پرورش دهندگان دام و طیور می توانند این محصول را با کیفیت بالا و درجه سلامت استاندارد از نمایندگی هایی که زیر نظر مستقیم مراکز تولیدی فعالیت می کنند تهیه نمایند. پس از اینکه استفاده از آنتی بیوتیک های شیمیایی در خوراک دام و طیور به علت ایجاد مقاومت این ماده در بدن انسان غیر قانونی اعلام شد. پژوهشگران که در صنعت دام و طیور فعالیت می کنند به فکر حل این مشکل و راه کاری طبیعی و بی خطر به جای داروهای شیمیایی افتادند. استفاده از داروهای گیاهی مانند زردچوبه و سیر بهترین راهکار انتخابی بود که نتایج مثبت زیادی به همراه داشت.

تولید کنندگان پودر سیر غذای جوجه چه کسانی هستند

طریقه مصرف پودر سیر برای غذای جوجه

طریقه مصرف پودر سیر برای غذای جوجهسیر یک ضد عفونی کننده قدرتمند است که از بدن در برابر انواع باکتری ها، ویروس ها، قارچها و انگل ها محافظت می کند. علاوه بر این سیر دارای ماده ضد اکسید می باشد و قابلیت این را دارد که سیستم ایمنی بدن را تقویت کند. نتایج آخرین تحقیقات بر روی جوجه های گوشتی ثابت کرده که اضافه کردن پودر سیر به جیره غذایی آنها عملکرد رشد را بهبود بخشیده و سلامت گوشت آنها را تضمین می کند. از جمله فواید استفاده از پودر سیر می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • بهبود بازده خوراک
  • کاهش دهنده کلسترول تخم مرغ
  • کاهش چربی های مضر لاشه
  • بالا رفتن کیفیت گوشت

طریقه مصرف آن به این شکل است که یک کیلو پودر سیر یا پنج کیلو سیر خام خرد شده به یک تن خوراک اضافه می شود. زردچوبه نیز در کنار پودر سیر خواص بی نظیری دارد که طرز استفاده از این گیاه نیز پنج کیلو در یک تن جیره غذایی است مصرف این گیاه طعم گوشت را بهتر می کند. به کسانی که در زمینه دام و طیور فعالیت می کنند توصیه می شود از این گیاهان دارویی غافل نشوند.

نمایندگی فروش پودر سیر غذای مرغ گوشتی

نمایندگی فروش پودر سیر غذای مرغ گوشتیفروش پودر سیر جوجه عاری از هر گونه باکتری با کیفیت بسیار بالا و تولید شده از مواد درجه یک با روش های سنتی و صنعتی از طریق نمایندگی ها و فروشگاه های سراسر کشور بصورت عمده و جزیی توزیع شده و در اختیار خریداران قرار می گیرد.

کسانی که در حوزه پرورش طیور فعالیت می کنند باید در هنگام خرید از مرغوبیت کالا مطمئن شوند زیرا اشتباهی کوچک ممکن است خسارت جبران ناپذیری به همراه داشته باشد. قیمت این محصولات هم نوساناتی داشته است ولی با خرید از مراکز معتبر می توانید بهترین را انتخاب کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما