خرید پودر سیر جیره آبزیان در کیش

پودر سیر یک ماده عالی برای استفاده در جیره آبزیان می باشد اما میزان استفاده از آن مهم است. در تغذیه طیور هم می توان از پودر سیر استفاده کرد اما باید دقت نمود و بهترین کیفیت پودر سیر را خرید. خرید پودر سیر جیره آبزیان با بهترین کیفیت در تمامی استان های کشور و در جزیره کیش به آسانی امکان پذیر شده است.

خرید پودر سیر جیره آبزیان در کیش

میزان استفاده از پودر سیر برای رشد آبزیان

میزان استفاده از پودر سیر برای رشد آبزیانطبق تحقیقاتی که انجام شده است استفاده از پودر سیر در تغذیه آبزیان می تواند خیلی مفید باشد. اما باید در میزان استفاده از سیر نیز دقت زیادی کرد. چنانچه به میزان کمتری از سیر استفاده کنید، مطمئنا نمی توانید نتیجه مطلوب مورد نظر را بدست آورید.

اما ما ایرانی ها معمولا وقتی به فواید چیزی پی می بریم می خواهیم برای افزایش تاثیر اثرات مثبت آن، میزان بیشتری از آن ماده را استفاده کنیم. خوب است که بدانید پودر سیر در تغذیه آبزیان مانند یک دارو عمل میکند و میزان دوز دارو برای گرفتن بهترین نتیجه همواره خیلی اهمیت دارد.

چنانچه شما بیشتر از میزان توصیه شده از پودر سیر استفاده کنید، به صورت قطع نخواهید توانست که به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید. طبق تحقیقاتی که انجام شده است میزان یک درصد غذای خوراک آبزیان اگر پودر سیر باشد، می تواند شاخص های رشد آن ها را افزایش دهد.

اگر همین میزان 2.5 درصد شود، آن گاه تغییر محسوسی در رشد آبزیان نسبت به دوره هایی که از پودر سیر استفاده نمی کردید، مشاهده نخواهید کرد. لذا باید در میزان استفاده از پودر سیر در تغذیه آبزیان دقت زیادی نمود. زیرا شما می توانید هزینه بیشتری برای خرید پودر سیر انجام دهید، اما نتوانید به میزان دلخواه نتیجه خوبی را در حیوانات مزرعه خود مشاهده کنید.

بهترین کیفیت پودر سیر جیره طیور

بهترین کیفیت پودر سیر جیره طیورجیره غذایی طیور همواره اهمیت خیلی زیادی دارد. زیرا آن ها همواره در معرض ابتلا به بیماری های گوناگون قرار دارند. به همین دلیل نیز باید تلاش شود تا از بهترین کیفیت پودر سیر برای جیره طیور استفاده کرد.

مانند آبزیان، استفاده از پودر سیر برای بهبود شاخص های رشد طیور اهمیت زیادی دارد. با استفاده از پودر سیر می توان شاخص های رشد طیور مزرعه را افزایش دهد.

برای تغذیه مرغ ها و سایر پرندگان باید دقت شود تا حتما بهترین کیفیت پودر سیر جیره طیور را خریداری نمایید. زیرا استفاده از پودر سیر های غیر بهداشتی می تواند اثرات نامطلوبی روی طیور به وجود آورد. در این صورت تمامی طیور و پرندگان پرورشی در معرض خطر قرار می گیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما