خرید پودر سیر جیره مرغ گوشتی درجه یک

امروزه استفاده از پودر سیر جیره مرغ گوشتی برای مقاومت و تقویت بدن جانوران مفید می باشد. برای تغذیه مرغ گوشتی از پودر سیر استفاده می کنند. برای خرید پودر سیر در وهله اول باید به کیفیت آن توجه کنید، زیرا این موضوع با سلامتی مرغ ها رابطه مستقیمی دارد. فروشندگان معتبر، محصولات با کیفیت خود را با قیمت مناسب و در تناژ بالا به دست خریداران می رسانند.

خرید پودر سیر جیره مرغ گوشتی درجه یک

کاربرد های درمانی پودر سیر در مرغداری

کاربرد های درمانی پودر سیر در مرغداریدر کشور های مختلف تحقیقات زیادی در رابطه با تاثیر پودر سیر بر روی جانوران شده است.

به این ترتیب که ۱۰۰ جوجه را به طور تصادفی به مدت ۴۰ روز و در ۴ رژیم غذایی مختلف آزمایش کردند : در گروه اول به هیچ عنوان به آن‌ ها پودر سیر ندادند و در گروه دوم تنها یک درصد در گروه سوم ۳% و همچنین در گروه آخر ۵ درصد در رژیم غذایی آنها پودر سیر استفاده کردند، 

که نتیجه آزمایشات آن ها مشخص می کند بهترین رژیم غذایی متعلق به گروه آخر می باشد. کسانی که مرغ های گوشتی را پرورش می دهند تمایل زیادی به استفاده از پودرهای سیر دارند، پودرهای سیر برای جیره غذایی مرغ های گوشتی بسیار مناسب می باشد، به این دلیل که بدن آنها تقویت می شود و مرگ و میر آن ها بسیار به سطح پایین تری می رسد و همین موضوع باعث افزایش سود برای پرورش دهندگان و از طرف دیگر سبب ضرر نکردن آن ها از جنبه های مختلف می شود.

حدود ۱ تا ۵ کیلو در تن که میزان مفید آن ۲۰ کیلو در تن در مرغان گوشتی می باشد؛  در مقادیر بالا امکان دارد اثر منفی بر رشد مرغ های گوشتی داشته باشد.

ذکر این نکته ضروری است است که پودر سیر شامل ۶ درصد رطوبت می باشد. در نتیجه می توان گفت،  با توجه به خواص بی شمار پودر سیر برای جانوران به ویژه مرغ های گوشتی که خواص آنتی بیوتیکی و درمانی و پیشگیری کننده ای دارد، می تواند نقش بسیار مهمی در تغذیه طیور به خصوص مرغ گوشتی و به طور کل جانوران گوشتی داشته باشد. 

بازرگانی فروش پودر سیر جیره مرغ گوشتی

بازرگانی فروش پودر سیر جیره مرغ گوشتی در بازرگانی های فروش انواع پودر سیر در جیره مرغ گوشتی برندهای مختلفی را می توانید جستجو کنید.

پودر سیر صنعتی در بازار بسیار استقبال بالایی دارد و از این رو از سمت خریداران دارای تقاضای خرید بالایی است. فروش پودر سیر طیور، در بازارهای داخلی و جهانی به صورت عمده انجام می‌شود که شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه های معتبر و فروشگاه های اینترنتی این پودر سیر مورد نظر خود را با کیفیت مناسب و بسته بندی زیبا و جذاب و صرف هزینه کمتر خریداری کنید. ‌

شما با تماس با یکی از این بازرگانی های فروش می توانید محصول مورد نظر خود را با کیفیت مناسب و قیمت ارزان تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما