شرکت تولیدی اسلایس سیر درجه یک

شرکت تولیدی بهترین اسلایس سیر درجه یک را از درشت ترین و سفید ترین و سالم ترین انواع سیر های درجه یک تهیه و این محصول عالی و میکروب کش قوی را در اختیار تمام مصرف کنندگان گذاشته است. شرکت تولید کننده انواع سیر های اسلایس شده مرغوب و عالی را که در بهداشتی ترین شرایط تهیه و بسته بندی شده جهت رضایت تمام مشتریان در اختیار تمام متقاضیان این محصول تک و شایسته گذاشته است.

شرکت تولیدی اسلایس سیر درجه یک

مشخصات اسلایس سیر درجه یک

مشخصات اسلایس سیر درجه یک یکی از پر مصرف ترین سبزیجات که امروزه خصوصا به دلیل انواع بیماری های ویروسی و میکروبی از مصرف بسیار بالا برخوردار است سیر است سیر به دلیل داشتن خواص ضد میکروبی بالا توسط پزشکان بسیار توصیه شده و نباید از مصرف آن غافل شد.

می دانید که بعد از پاک و خورد کردن سیر بوی آن تا مدتی روی دست شما می ماند و اگر در مقدار بالا این کالا را پاک و خورد کنید به دلیل خاصیت و گرمی زیادی که سیر دارد دستان شما شروع به سوزش بسیار بالایی می کند پس تولید کننده با در نظر گرفتن تمامی این موارد کار شما را آسان و با تمهیدات ویژه ای که اندیشیده است این کار را برای شما سهل و آسان کرده است.

تولید کننده در فصل فراوانی بهترین و سفید ترین و تازه ترین انواع سیر های عالی همدان را تهیه و ابتدا آن را پوست گیری و سپس کاملا شستشو داده و خشک می کند و سپس در اندازه هایی بسیار مناسب با دستگاه هایی بسیار بهداشتی مشغول به اسلایس آن شده و سپس اسلایس سیر مرغوب را به صورت تازه و یا خشک بسته بندی و بهترین کالا را در اختیار شما مصرف کننده عزیز می گذارد.

خرید اسلایس سیر درجه یک مرغوب

خرید اسلایس سیر درجه یک مرغوب تولید کننده سیر درجه یک مرغوب را تهیه و در بهترین و بهداشتی ترین شرایط ممکن تبدیل به اسلایس هایی به اندازه و ضخامت هایی عالی و مناسب کرده و آن را به صورت خشک یا تازه بسته بندی و در اختیار تمام مصرف کنندگان می گذارد .

این کالا امروزه به دلیل توصیه پزشکان محترم از مصرفی بسیار بالا برخوردار بوده و دارای بازار خرید و فروش گرم و پر رفت وآمدی است البته مرغوب بودن و با کیفیت بودن این کالا همین طور قیمت بسیار مناسب یکی دیگر از ویژگی هایی است که سبب این خرید و فروش عالی شده است.

به هرحال اگر شما نیاز به مقدار بالایی از انواع سیر اسلایس شده برای طبخ غذا های جمعی خود دارید بهتر است خرید اسلایس سیر را به صورت عمده و در حد کلان انجام داده تا بابت تهیه آن از نازلترین قیمت برخوردار شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما