عرضه سیر خشک اسلایس 100 گرمی

ارائه سیر در بازار دیگر تنها در همان شکل عادی و حبه ای آن نیست و این محصول در اشکال بسیار متفاوت در بازار ارائه شده است.

سیر خشک اسلایس یکی از اشکال عالی سیر برای استفاده از تمام خواص خوراکی  و درمانی این ماده غذایی بسیار با ارزش است.

عرضه سیر خشک اسلایس 100 گرمی توسط فروشنده آن در بازار صورت می گیرد و خریداران از اقصی نقاط کشور می توانند این محصول را با قیمت مناسب در اسرع وقت دریافت نمایند.

عرضه سیر خشک اسلایس 100 گرمی

مشخصات سیر خشک اسلایس 100 گرمی

مشخصات سیر خشک اسلایس 100 گرمی

سیر خشم اسلایس 100 گرمی حاوی ورقه های نازک و خشک شده سیر می باشد که از برش های افقی در سیر و خشک کردن آنها به شکل سنتی در مقابل آفتاب یا صنعتی با استفاده از دستگاه های خشک کن به دست آمده است.

از مشخصات بسیار ویژه این سیر ترد بودن آن است و بنابراین برای همه افراد از کودک تا سالخورده به راحتی قابل مصرف است.

این محصول دارای رنگ سفید یا سفید مایل به زرد است و ضخامت ورقه ها یا اسلایس ها در آن تنها به 2 تا 3 میلی متر می رسد.

میزان رطوبت موجود در اسلایس ها به کم ترین مقدار رسیده است و بنابراین امکان رشد قارچ ها روی آنها بسیار کم است از طرف دیگر این سیر در بسته بندی های پلاستیکی نگه داری می شود تا در تماس با رطوبت هوا نباشد چون به دلیل ضخامت کم و خشک بودن به شدت جاذب رطوبت است.

این محصول طعم نسبتا تندی دارد که با اضافه کردن آن به انواع غذا از تندی آن کاسته می شود علاوه بر این در این محصول لکه های سیاه که نشان از کیفیت پایین سیر است دیده نمی شود و همه ورق های سیر دارای برش های هم اندازه از نظر قطر بوده میزان خرد شده گی در این محصول حداقل مقدار ممکن است.

خرید سیر خشک اسلایس بسته بندی

خرید سیر خشک اسلایس بسته بندی

ارائه سیر خشک اسلایس 100 گرم به بازار توسط فروشنده معتبر این محصول خوش طعم و به شکل بسته بندی انجام می شود. سیر خشک بته بندی کاملا تمیز و عاری از هر گونه ماده اضافه است و درصد اسلایس های سالم در آن بسیار زیاد است. این سیر خشک بسته بندی شده با قیمت بسیار مناسب ارائه می شود تا رضایت خریداران به دست آید.

خرید سیر خشک بسته بندی از فروشنده و به روش مستقیم و بی واسطه پیشنهاد ما به شما می باشد تا هزینه اضافه ای بابت خرید این محصول به واسطه ها پرداخت نکنید.

شما می توانید با شماره های ذکر شده در همین وب سایت در هر ساعت از شبانه روز تماس بگیرید و سفارش خود را اعلام کنید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما