فروشندگان انواع پودر سیر خوراکی

سیر یکی از پر خاصیت ترین انواع سبزی جات است که می تواند به تنهایی هفتاد نوع بیماری را از بدن رفع کند اما بعضی از افراد با وجود آگاهی از خواص آن به دلیل بوی تند و ناخوشایندی که دارد از مصرف آن اجتناب می کنند. پودر سیر محصولی از سیر است که برای این افراد مناسب می باشد. پودر سیر مصارف متعددی دارد. فروشندگان انواع پودر سیر خوراکی  این محصول را با کیفیت عالی در سایت خود ارائه می دهند.

فروشندگان انواع پودر سیر خوراکی

طرز تهیه پودر سیر خوراکی

طرز تهیه پودر سیر خوراکی پودر سیر پودری است که از سیر تازه به دست می آید اما این که چگونه حاصل می شود بسیار جالب است. پودر سیر به دو روش خانگی و صنعتی تهیه می شود اما آن چه که در این بین اهمیت دارد کیفیت محصول نهایی است. در این مقاله می خواهیم طرز تهیه پودر سیر خوراکی را به شما آموزش دهیم.

برای تهیه این پودر ابتدا سیرهای ارگانیک و درجه یک که هیچگونه خرابی ندارند را پوست گرفته و شست و شو دهید و داخل یک دستمال خشک تمیز بریزید تا آب آن گرفته شود. سپس حبه های سیر را به صورت ورقه های یک دست برش بزنید و داخل ظرفی مانند سینی استیل که با کاغذ پوشیده شده بریزید. می توانید ورقه های سیر را روی پارچه خشک نیز پهن کنید و در زیر نور خورشید یا کنار بخاری قرار دهید تا گرما به آن برسد و کاملا خشک شود.

بعد از گذشت چند روز که حبه های ورقه شده سیر کاملا خشک شدند آن ها را داخل آسیاب بریزید و پودر کنید. به همین راحتی می توانید پودر سیر ارگانیک تولید کنید و به جای سیر تازه در انواع غذاها استفاده کنید. پودر سیر هیچ بویی ندارد. چون سیر دارای ماده نا پایداری است که در فرآیند خشک شدن به ماده پایدار بی بو تبدیل می شود. شرایط نگهداری پودر سیر نیز بسیار راحت است. فقط کافی است در جای خشک و خنک قرار دهید.

خرید پودر سیر خوراکی خالص

خرید پودر سیر خوراکی خالص پودر سیر دارای انواع مختلفی است چون توسط برندهای مختلفی تولید می شود و کیفیت هر کدام متفاوت است. پودر سیر خالص بهترین نوع این محصول است چون هیچ گونه نگهدارنده یا افزودنی ندارد و این جهت سالم و ارگانیک است. مردم نیز همیشه به دنبال تهیه مواد غذایی خالص و سالم هستند.

خرید پودر سیر خوراکی خالص در سایت ارائه دهنده آن با کیفیت برتر و کاملا بهداشتی با نازل ترین قیمت انجام می شود. فروشنده این محصول با هدف سلامت و رضایت مشتری بهترین پودر سیر را به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه می کند. مشتری در هر نقطه کشور که باشد به راحتی می تواند وارد این سایت شود و سفارش خود را ثبت کند تا در اسرع وقت در محل مورد نظر پودر سیر اعلا را تحویل بگیرید‌

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما