فروش پودر سیر برای مرغداری های سراسر کشور

آیا از میزان تاثیر گذاری پودر سیر بر مرغ ها اطلاع دارید؟ آیا می‌دانید فروش پودر سیر در حال افزایش است و کارخانجات خوراک دام و طیور به صورت تناژ آن را خرید می‌کنند؟ فروش پودر سیر برای مرغداری امروزه در حال گسترش می‌باشد.

فروش پودر سیر برای مرغداری

پودر سیر ایران یکی از بهترین پودر سیر های موجود در دنیا می‌باشد. همین امر باعث شده که خریداران برای سرمایه های خود که همان مرغ، دام ها و حتی آبزیان می‌باشد، به صورت عمده این محصول را خریداری و طبق جیره مصرف می‌کنند.

طبق تحقیقات انجام شده پودر سیر نه تنها برای انسان بلکه برای انواع حیوانات مفید می‌باشد. باعث افزایش بهره وری در تولید و افزایش کیفیت محصولات می‌شود. فروش پودر سیر برای مرغداری امروزه و به مرور در لیست خرید مواد غذایی قرار خواهد گرفت و این روند ادامه دار خواهد بود.

همیشه به یاد داشته باشید که هنگام خرید انواع خوراک دام از جمله پودر سیر دامی به کیفیت محصول توجه داشته باشید. چرا که ارتباط مستقیمی با افزایش یا کاهش سرمایه شما دارد. فروش پودر سیر دامی به دلیل مصارف فراوان آن همیشه انجام می‌گیرد.

به ندرت پیش می‌آید محصولی باکیفیت باشد، ولی قیمت آن بسیار ارزان و پایین باشد. بعضی از خریداران به شنیدن قیمت پایین خود را برنده خرید و معامله می‌دانند، غافل از اینکه پودر سیر را برای سرمایه های خود خریداری نموده‌اند. اگر این محصول کیفیت پایین داشته باشد ممکن است، به ضرر آن ها باشد.

 

خرید پودر سیر درجه 1

بسیاری از خریداران پودر سیر برای مرغداری و دام داری ها با استعلام قیمت از فعالین مختلف، پایین ترین قیمت را بدون بررسی کیفیت محصولات به عنوان بهترین محصول درنظر می‌گیرند. این کار باعث انتخاب اشتباه آن ها می شود.

 

برای بررسی و انتخاب بهترین محصول، باید قیمت هر کالا به همراه کیفیت محصول مقایسه شود. نه فقط قیمت که عدد است. باید هر تعداد قیمت را به همراه کیفیت محصولات با یکدیگر مقایسه کرد تا انتخاب درستی داشت. چه بسیار انتخاب هایی که فقط بر اساس قیمت آن خرید شد. ولی کیفیت آن طوری که باید نبود و باعث ضرر شد.

به یاد داشته باشید هیچ ارزانی بی علت نیست. محصول باکیفیت را ارزان می‌فروشند. تولیدکننده ای که به کیفیت محصول خود اطمینان دارد، محصول خود را ارزان نمی‌فروشد.

 

فروش پودر سیر برای مرغداری

عرضه پودر سیر خالص برای کارخانجات خوراک دام

با توجه به تعداد چندین هزار مرغداری در سراسر کشور و نیاز به انواع خوراک از جمله پودر سیر که باعث افزایش مقاومت مرغ ها و جوجه ها می‌شود. کارخانجات خوراک دام سفارشات خود را به صورت تناژ ثبت می‌نمایند.

کارخانجات خوراک دام و طیور این محصول را به لیست خرید های خود اضافه نموده‌اند. چرا که از تاثیر پودر سیر بر مرغ و دام اطلاع پیدا کرده‌اند. پودر سیر باعث کاهش مرگ و میر و حفظ سرمایه های مرغداران می‌شود. امروزه عرضه پودر سیر دامی از کارخانه به صورت مستقیم به سراسر کشور در حال انجام می‌باشد.

 

فروش پودر سیر برای مرغداری

فواید پودر سیر برای دام و طیور

سوالی که برای خریداران بوجود می‌آید، این است که چرا از پودر سیر در خوراک دام و طیور استفاده کنیم؟

یکی از دلایل مهمی که باعث استفاده از پودر سیر در خوراک دام می‌شود، کاهش مرگ و میر ناشی از افزایش مقاومت بدن طیور است. همان طور که می‌دانید در پرورش مرغ تلفات به نسبت سایر پرندگان بیشتر است. پودر سیر با عملکردی که در بدن جوجه ها می‌گذارد این تلفات را کمتر می‌کند.

با افزایش آگاهی در بین مصرف کنندگان، مشاهده استفاده بیشتر پودر سیر، افزایش عملکرد و بازخورد بهتر در پرورش مرغ خواهیم بود.

 

فروش پودر سیر برای مرغداری

پودر سیر خالص مخصوص طیور

از ویژگی هایی که پودر سیر دامی دارد، قیمت پایین آن به نسبت پودر سیر انسانی می‌باشد. پودر سیر دامی به دلیل ماهیتی که در مصرف دارد، قیمت پایین دارد. این مرکز با توجه به تولید و ارسال تناژ این محصول مزیتی کیفیت و قیمت را همزمان دارد. بنابراین می‌تواند محصولی عالی را به سراسر کشور و به استان های مختلف و کشورهای همسایه ارسال نمایید.

به هنگام خرید حتما کیفیت محصول را با یکدیگر مقایسه نمایید. چرا که قیمت فقط عدد است. به یاد داشته باشید شما خریدار یک محصول برای سرمایه های زنده خود هستید و قصد خرید دلار را ندارید که هر قدر پایین تر باشد بهتر است.

در برخی مناطق کشور به دلیل افزایش کشت و عرضه سیر، تولید ارزان پودر سیر دامی در حال انجام می‌باشد. پایین بودن قیمت یک محصول در صورتی خوب است که همان محصول در جایی دیگر گران باشد. ولی تولیدکنندگان محصولات متفاوتی دارند. این جاست که باید کیفیت ها را کنار یکدیگر گذاشت و همه جانبه مقایسه نمود.

 

فروش پودر سیر برای مرغداری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما