فروش پودر سیر تغذیه طیور

پودر سیر تغذیه طیور، پودری سرشار از خواص مفید و‌ معجزه آسا برای پرندگان می باشد، این پودر را در دان های طیور مخلوط می کنند تا مانند آنتی بیوتیکی قوی عمل نماید. این محصول ارزشمند چربی و کلسترول گوشت پرنده را کاهش داده و اثرات مفیدی برای تأمین و ارتقاء سلامت مصرف کنندگان گوشت این طیور به وجود می آورد. این محصول مرغوب و ارزشمند در فروشگاه های حضوری و مجازی به فروش می رسد.

فروش پودر سیر تغذیه طیور

معرفی پودر سیر تغذیه طیور

معرفی پودر سیر تغذیه طیور پودر سیر مخصوص پرندگان با انواع مصرفی انسان ها بسیار متفاوت می باشد. این محصول باعث افزایش مقاومت در سیستم ایمنی طیور شده و آنها را در مقابل انواع مرض ها و آلودگی ها حفظ می نماید..

این ماده غذایی دارای انواع آنزیم ها مواد معدنی و ویتامین های مختلف می باشد. پودر سیر دارای خواص ضدعفونی کننده می باشد و بسیاری از ویروس ها باکتری و انگل ها را از بین می برد.
در آزمایش بسیاری که روی انواع جوجه ها انجام شده، اثرات مثبت افزایش وزن پرندگان با خوردن این ماده اثبات شده است. 

گنجاندن این ماده در جیره غذایی پرندگان باعث بهبود کارایی جوجه ها، افزایش مصرف خوراک و افزایش حجم ماهیچه سینه ای پرندگان گشته است.

پرندگان به دلیل حساسیت سیستم ایمنی بدنشان  لازم است که در تغذیه آنها از مواد کاملا مغذی استفاده شود تا گوشتی که به زنجیره غذایی انسان وارد می شود سالم و با کیفیت باشد.

در سال اخیر با توجه به مقاومت طیور به انواع مختلفی از میکروب های بیماری زا ،متخصصان را بر این وا داشت که از محرک های رشد و تقویت سیستم ایمنی با منشاء گیاهی استفاده نمایند.

ارزان ترین پودر سیر تغذیه طیور در تهران

ارزان ترین پودر سیر تغذیه طیور در تهرانپودر سیر تغذیه طیور ارزان را می توانید به روش مستقیم و مقرون به صرفه از سایت های معتبر فروشگاه  عرضه کننده این محصول مجازی خریداری نمایید.

در بازارهای فروش پودر سیر در تهران، می توانید این محصول را با حجم بالا به صورت عمده و کلی خریداری نمایید‌.

با خریدی کلی و یک جا از نمایندگی های فروش مستقیم کارخانه  پودر سیر دامی و طیور، با قیمتی ارزان تر محصول مورد نظر را خریداری نمایید.

شما می توانید جهت خرید ارزان پودر سیر در تهران با نمایندگی شرکت پودر سیر تولیدات دامی تماس حاصل کرده و این محصول را سفارش دهید.

انواع مختلفی از این محصول در کارخانه های تولیدی به بازار عرضه می شود که هر کدام با توجه به کیفیتی که دارند قیمت گذاری می شوند. بسیاری از مراکز نگهداری طیور این کالا را به صورت عمده ودر حجم بالا سفارش می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما