فروش پودر سیر غذای مرغ گوشتی با کیفیت

گوشت مرغ، از جمله پر مصرف ترین نوع گوشت در بین افراد جامعه می باشد. نوع تغذیه ی مرغ های گوشتی تأثیر مستقیمی بر کیفیت و طعم گوشت آن ها دارد. پودر سیر غذای مرغ گوشتی، از جمله مواردی است که در تغذیه مرغ ها مورد توجه قرار دارد. این نوع تغذیه نه تنها در رشد لاشه بلکه در سلامت، پرندگان نیز ایفای نقش می کند و آسودگی خاطر مصرف کننده را نیز به همراه دارد. تقویت سیستم ایمنی بدن مرغ های گوشتی، با استفاده از پودر سیر صورت می گیرد و نیاز به آنتی بیوتیک ها را در جیره ی آن ها از بین برده است.

فروش پودر سیر غذای مرغ گوشتی با کیفیت

عوامل اصلی در کیفیت تولید پودر سیر طیور

عوامل اصلی در کیفیت تولید پودر سیر طیورقطعاً برای نتیجه گرفتن بهتر از پور سیر مصرفی، در پرورش مرغ گوشتی باید کیفیت آن مورد توجه قرار گیرد. عوامل مختلفی می تواند در کیفیت تولید پودر سیر طیور تأثیرگذار باشند. برخی از آن ها عبارتند از:

  • کیفیت سیر های انتخابی؛ سیر ها باید سالم، با کیفیت و دارای ظاهر مناسب و بدون عیب باشند.
  • یک دست و یکنواخت بودن سیر ها جهت بهتر انجام شدن فرآیند پوست گیری توسط دستگاه های مکانیکی مختلف
  • عطر و طعم مناسب سیر ها، که در طعم نهایی پودر سیر تولیدی، نقش  مستقیم دارد.
  • نداشتن پوسته ی سخت و غیر قابل جدا شدن سیر ها
  • عدم آلودگی سیر ها با سموم مختلف
  • نحوه ی شست و شوی صحیح سیر ها
  • حرارت دیدن سیر ها به اندازه کافی

با توجه به این که طی چندین فرآیند مختلف، پودر سیر طیور، حاصل می شود، باید نظارت کافی در هر مرحله به بهترین نحو، صورت پذیرد تا کیفیت محصول نهایی، مطلوب باشد. در غیر این صورت، کیفیت محصول تولید شده، مورد رضایت و استقبال مصرف کنندگان نخواهد بود.

توزیع عمده پودر سیر غذای مرغ گوشتی

توزیع عمده پودر سیر غذای مرغ گوشتیپودر سیر غذای مرغ گوشتی به صورت عمده توسط نمایندگی های فروش آن، انجام می گیرد و مصرف کنندگان می توانند محصول مورد نیاز خود را با اطمینان خاطر از این مراکز تهیه کند. طیف متنوعی از کیفیت ها، در این نمایندگی ها وجود دارد.

توزیع عمده، می تواند به مصرف کنندگان آن که به مقدار زیاد از این محصول نیاز دارد، کمک کند تا با شرایط بهتر و قیمت مناسب تر، ما یحتاج خود را تهیه کنند. معمولاً توزیع عمده ی پودر سیر، واسطه ها را حذف می کند و مانع از افزایش قیمت ها می شود.

اصولاً در شهر های مختلف، نمایندگی های فروش پودر سیر غذای مرغ گوشتی وجود دارد. اغلب این توزیع کننده های عمده، از کارشناس مرتبط نیز بهره می گیرند که می تواند راهنمای متقاضیان هم باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما