قیمت پودر سیر دامی خالص

امروز فروش پودر سیر خالص برای دام طیور و آبزیان روی بورس قرار دارد چرا که پودر سیر آنتی بیوتیک طبیعی محسوب می شود و دیگر نیازی به استفاده از آنتی بیوتیک های شیمیایی نمی باشد و از طرفی قیمت پودر سیر دامی به عوامل متعددی مربوط می شود که در ادامه بررسی می کنیم.

فروش پودر سیر خالص برای ماهی

امروز شرکت های تولیدکننده ماهی، میگو و سایر آبزیان در پی استفاده از پودر سیر خالص هستند چرا که آزمایشات مختلف گواه آن است که استفاده از پودر سیر باعث تقویت سیستم ایمنی و گلبول های سفید بدن جانور شده و این یعنی حفظ سرمایه تولیدکنندگان در سراسر کشور و کاهش صدمات مالی.

فروش پودر سیر برای دام و انواع آبزیان باعث کاهش مرگ و میر این جانداران شده و سود بیشتری برای تولیدکننده آن دارد.

تولید و فروش پودر سیر خالص برای دام

صنایع غذایی فرداد با توجه به تولید پودر سیر دامی به صورت تناژ این امکان را برای پرورش دهندگان دام طیور و آبزیان فراهم آورده است که محصولی خالث و بالاتر از کیفیت دامی را خریداری و از کیفیت این محصول اطمینان داشته باشند.

امروز محصولات باکیفیت های مختلفی در بازار وجود دارد که بیشتر آن ها ممکن است قیمت های پایین داشته باشند و از آن جایی که هیچ ارزانی بی علت نیست تولیدکنندگان انواع دام و طیور باید مراقب باشند از محصولات خیلی ارزان استفاده نکنند چرا که ممکن است آن محصول بی کیفیت باشد و به جای افزایش تقویت سیستم ایمنی بدن جانور باعث صدمات جبران ناپذیری به سرمایه خود شوند.

قیمت پودر سیر دامی

عرضه پودر سیر خالص در سراسر کشور

این مرکز با توجه به تولیدات عمده و ارسال آن برای مشتریان مختلف در سراسر کشور به راحتی این امکان را فراهم آورده است که مشتریان در هر جای از کشور محصولات تناژ خود را در شهر مدنظر دریافت کنند و از بابت این گونه مسائل آسوده خاطر باشند.

شما می توانید از طریق این مرکز که در زمینه تولید فرآورده های سیر به خصوص سیر دامی فعالیت می کند پودر سیر مدنظر خود را خریداری نموده و با اطمینان خاطر دریافت نمایید.

قیمت پودر سیر دامی

با توجه به اینکه بیشتر مشتریان به دنبال پودر سیر خالص بدون افزودنی هستند شما می توانید به عنوان عامل فروش این محصول در شهر و یا استان خود به صورت تناژ مشغول به کار شوید و از مزایای فروش آن برخوردار شوید.

بزرگترین تولیدکننده پودر سیر دامی در کشور

این مرکز در قطب تولید سیر در کشور پاسخگوی تولیدکنندگان مختلف دام، طیور و آبزیان در سراسر کشور بوده و می تواند روزانه حجم انبوهی از محصولات را تولید و برای کارخانجات تولید خوراک دام و طیور ارسال نمایید.

همانطور که می دانید کیفیت های و قیمت های مختلفی از هر محصول در بازار وجود دارد ولی باید توجه داشت هر قیمت مختص به کیفیت خاص خود است و قیمت پایین هر محصول کیفیت پایین تری هم دارد.

قیمت پودر سیر دامی

قیمت پودر سیر دامی برای خوراک آبزیان

عوامل متعددی می تواند بر روی قیمت یک محصول به صورت مستقیم و غیر مستقیم تاثیر داشته باشد. همانطور که می دانید قیمت هر محصولی به صورت خالص بالاتر از قیمت ناخالص آن می باشد و بسیاری از خریداران هنگام خرید فقط قیمت ها را با یکدیگر مقایسه می کنند و کیفیت محصولات برایشان در اولویت نیست.

قیمت پودر سیری که دارای نشاسته و یا سایر افزودنی ها می باشد قیمت کمتری دارد نسبت به محصولی که کاملا خالص است و این در حالی است که این مرکز فقط و فقط پودر سیر بدون افزودنی تولید و عرضه می نمایدو گواه این موضوع رضایت مشتریان مجموعه هستند.

چنانچه قصد دارید کیفیت دام و طیور خود را افزایش دهید به دنبال جنس خالص بروید و با تهیه جنس خالص مشتریان خود را راضی نگه دارید چرا که مشتریان شما هم به نوعی سرمایه شما هستند.

مصارف پودر سیر برای دام، طیور و آبزیان

بسیاری بر این باورند که محصولاتی مانند پودر سیر، زردچوبه و…فقط توسط انسان مصرف می شود و فواید آن مختص انسان است ولی طبق تحقیقات انجام شده امروزه تولیدکنندگان انواع دام، طیور و آبزیان به جای آنتی بیوتیک های مصنوعی که برای انسان مضر می باشد و با مصرف ماهی وارد بدن انسان می شود از پودر سیر استفاده کنند.

قیمت پودر سیر دامی

پودر سیر نوعی آنتی بیوتیک طبیعی است که پرورش دهندگان حتی در خصوص صادرات محصولات خود می توانند با اطمینان بیشتری تولیدات خود را به ثمر برسانند چرا که دیگر از آنتی بیوتیک استفاده نمی کنند.

مرکز فروش پودر سیر دامی ایران

این مرکز که در قطب تولید سیر خشک و پودر سیر دامی و انسانی فعالیت دارد می توانید با حجم بسیار بالایی پودر سیر را تولید به پرورش دهنگان مختلفی در شما کشور جنوب کشور و سایر استان های غربی و شرقی با کمترین زمان ممکن ارسال نماید.

قیمت پودر سیر دامی

فروش سیر را همیشه از مراکزی تهیه نمایید که بتوانند در ادوار مختلفی در طی سال این محصول را تهیه و توزیع نمایند و به صورت مقطعی نباشد.

این مجموعه امکان فراهم نمودن محصولی خوب با بسته بندی های مختلف برای طیف وسیعی از پرورش دهندگان و تولیدکنندگان خوراک دام و طیور را دارا می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما