قیمت پودر سیر غذای کبوتر

کبوتر، این پرنده ی دوست داشتنی و زیبا، مانند هر جانداری برای رشد و سلامت خود به تغذیه مناسب نیاز دارد. پودر سیر غذای کبوتر و بسیاری از طیور دیگر می باشد که به واسطه ی خواص بی نظیر سیر، نقش قابل ملاحظه ای در افزایش سطح ایمنی بدن آن ها دارد و به نوعی آن ها را در برابر بیماری ها مقاوم می سازد. به همین دلیل، در لیست تغذیه ی این پرده، پودر سیر همواره به چشم می خورد و استفاده از آن، همیشه توصیه می شود. شادابی در کبوترانی که پودر سیر مصرف می کنند، بیشتر دیده می شود.

قیمت پودر سیر غذای کبوتر

تاثیرات پودر سیر بر افزایش رشد و پرورش کبوتر

تاثیرات پودر سیر بر افزایش رشد و پرورش کبوترترکیب پودر سیر با ماست، می تواند وزن گیری کبوتر را سرعت بخشد. به همین خاطر در مراحل رشد کبوتر ها به ویژه جوجه ها، از این محصول استفاده می شود. دیگر مزایای استفاده از پودر سیر در تغذیه طیور به ویژه کبوتر ها عبارت است از:

  • کاهش بیماری ها در بین پرندگان
  • کاهش تلفات آن ها
  • جلوگیری از سکته
  • جلوگیری از مرگ ناگهانی کبوتر ها
  • قیمت مناسب آن و صرفه ی اقتصادی در مقایسه با سایر جیره های کبوتر ها

یکی از مهم ترین تاثیراتی که پودر سیر می تواند بر پرورش پرندگان به ویژه کبوتر ها داشته باشد، این است که دیگر احتیاجی به استفاده از آنتی بیوتیک ها نمی باشد چرا که استفاده از مواد شیمیایی، سلامت انسان را به عنوان مصرف کننده گوشت آن ها، تحت تاثیر مستقیم خود قرار می دهد.

استفاده از پودر سیر در پرورش کبوتر، در مقایسه با سیر خام آسان تر می باشد و همین سهولت استفاده در ترکیب با ماست، باعث شده است طبق جیره های مشخص و کارشناسی شده، مورد استعمال قرار گیرد. تا کنون مطالعات زیادی درباره نقش پودر سیر بر افزایش رشد پرندگان در سراسر دنیا انجام شده است که نتایج مثبتی را در بر داشته است. البته مقدار مصرف این محصول در جیره ی غذایی کبوتر باید مطابق استانداردهای خاص باشد.

نمایندگی فروش پودر سیر غذای مرغ گوشتی

نمایندگی فروش پودر سیر غذای مرغ گوشتیفروش پودر سیر کبوتر و مرغ گوشتی در نمایندگی های فروش آن ها انجام می شود. البته می توان از سایر مراکز عرضه کننده نیز آن را تهیه نمود. اما خرید از نمایندگی های فروش پودر سیر طیور، می تواند در مقایسه با خرید از مراکز متفرقه،  مزیت هایی را به همراه داشته باشد.  به این معنی که نمایندگی های فروش، محصولات با کیفیت تر و با قیمت مناسب تر را عرضه می کنند و همچنین می توانند شما را در این رابطه، بیشتر راهنمایی نمایند. آن ها می تواند پاسخ گوی سوالات مختلف شما باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما