نمایندگی فروش پودر سیر تغذیه کبوتر

انتخاب پودر سیر تغذیه کبوتر خیلی خوب است زیرا استفاده از پودر سیر در تغذیه پرندگان می تواند فواید خیلی زیادی را برای رشد و ایمنی بدن آن ها به همراه آورد. خرید غذای سالم برای پرنده ای مانند کبوتر خیلی مهم است به همین دلیل نیز لازم است تا همیشه پودر سیر تغذیه کبوتر را از نمایندگی فروش معتبر آن در سطح کشور خریداری کنید.

نمایندگی فروش پودر سیر تغذیه کبوتر

اهمیت گیاه دارویی پودر سیر بر تغذیه کبوتر

اهمیت گیاه دارویی پودر سیر بر تغذیه کبوتر

برای درمان و پیشگیری از بیماری های طیور از آنتی بیوتیک ها استفاده می کردند. اما این داروها منجر به ایجاد مقاومت آنتی بیوتیکی در انسان شدند زیرا انسان ها به صورت مستقیم از این پرندگان برای تغذیه استفاده می کردند. از این رو محققان تلاش نمودند تا راهی را پیدا کنند تا با استفاده از آن بتوانند ضمن بهبود رشد و سلامت پرندگان، مصرف آنتی بیوتیک ها را نیز تمام کنند.

این زمینه ای شد تا بسیاری از تولیدکنندگان و پرورش دهندگان طیور در کشور ما به جای استفاده از آنتی بیوتیک ها از پودر گیاهان دارویی برای تغذیه طیور خود کمک بگیرند. در این مطالعه نظر آن ها به سوی استفاده از سیر یا همان پودر سیر برای غذای پرندگان جذب شد. زیرا سیر از زمان های خیلی دور در طب و درمان بیماری های مختلف مورد استفاده قرار می گرفت. هم چنین سیر خواص و مواد معدنی بسیار زیادی دارد که می تواند برای رشد پرندگان مفید باشد.

طبق مطالعاتی که انجام شده است  به این نتیجه رسیده اند که مصرف سیر می تواند به میزان خیلی زیادی سبب تقویت ایمنی بدن این جانوران شود و هم چنین سبب تحریک رشد در آن ها گردد.

با توجه به بررسی های انجام شده گیاه دارویی پودر سیر اهمیت بسیار ویژه ای در تغذیه پرنده ای مانند کبوتر دارد. این سودمندی می تواند بر رشد، بازده خوراک و بهبود زنده مانی آن تاثیر کاملا مستقیمی بگذارد.

فاکتورهای مهم برای انتخاب پودر سیر تغذیه کبوتر

فاکتورهای مهم برای انتخاب پودر سیر تغذیه کبوترتغذیه کبوتر خیلی مهم است و می تواند تاثیر خیلی ویژه ای در رشد این پرنده داشته باشد. دانه ای که برای تغذیه کبوتر استفاده می شود باید تمیز باشد. باید دقت شود تا همواره غذاهایی را برای کبوتران خریداری کنید که تمیز باشند. زیرا در غیر اینصورت ممکن است پرندگان شما بیمار شوند.

کبوتر نیز مانند دیگر پرندگان باید رشد خوبی داشته باشد. استفاده از پودر سیر در تغذیه کبوتر سبب می شود تا این پرنده سیستم ایمنی قوی تری داشته باشد و بتواند در برابر شرایطی که ممکن است برایش خوب نباشند و او را در معرض بیماری ها قرار دهند، مقاومت کند.

تمیزی محل نگهداری کبوتران اهمیت زیادی دارد. در هنگام خرید دانه نیز باید همواره دانه های سالمی را خریداری کنید که آفت نداشته باشند.

صنایع غذایی فرداد، با تولید و صادرات صیفی‌جات خشک و به صورت تخصصی فرآورده‌های سیر و پیاز، این محصولات را به صورت آنلاین در وبسایت خود ارائه می‌نماید. در حال حاضر با توجه به استقبال قابل توجهی که از محصولات ارائه شده در صفحه نحوه تهیه پیاز خشک چگونه است، در همین وبسایت، صورت گرفته است، پیشنهاد می‌کنیم، حتماً به این صفحه مراجعه و علاوه بر آشنایی با محصولات مرغوب ارائه شده در این صفحه، از امکان سفارش اینترنتی این محصولات با قیمتی استثنایی، بهره‌‌مند گردید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما