پودر سیر تغذیه آبزیان را از کجا بخریم

پودر سیر تغذیه آبزیان بسیار با کیفیت و درجه یک می باشد. این ماده مغذی در پرورش انواع ماهی و افزایش بازدهی، نقش مهمی را ایفا می کند. این محصول جایگزین مواد شیمیایی و مصنوعی در تغذیه ماهی ها می باشد‌. باعث مقاومت بدن آبزیان گشته و افزایش وزن آنها را سبب می شود. این کالای با ارزش در سراسر کشور در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

پودر سیر تغذیه آبزیان را از کجا بخریم

مواد تشکیل دهنده پودر سیر تغذیه آبزیان

مواد تشکیل دهنده پودر سیر تغذیه آبزیانپودر سیر نقش بسیار مهم و کلیدی در تغذیه انواع آبزیان ایفا می نماید. در یک آزمایش و بررسی انجام شده در حجم گسترده ای از انواع آبزیان آنهایی که با این ماده غذایی تغذیه شده بودند، در بررسی های آزمایشگاهی گلبول سفید بیشتری در خون آنها دیده شد.

این ماده با آنزیم های فعالی که دارد باعث ایمنی بخشی و تقویت بدن ماهی ها می شود. تلفات و مرگ و میر را کاهش داده و باعث افزایش میزان بهره برداری می شود.

این ماده غذایی سرشار از کلسیم، آهن، ویتامین B و اسید فولیک می باشد. این ریز مغذی ها باعث مقاومت سیستم ایمنی و گوارشی آبزی می شود‌. در بسیاری از آزمایش ها ثابت شده است که اسفاده از پودر سیر باعث افزایش وزن می گردد.

استفاده از این محصول باعث می شود که بسیاری از مواد شیمیایی و مصنوعی از زنجیره غذایی جانوران دریایی حذف گردد. گوشت سالم تری داشته باشند و از ایجاد انواع بیماری در انسان ها جلوگیری شود.

پودر سیر تغذیه آبزیان از انواع مرغوب و درجه یک این محصول تهیه می شود. تمام مراحل تولید تحت نظارت متخصصین می باشد.این ماده مغذی باعث سلامت آبزیان، حفظ بقا و افزایش سود دهی در تولید می گردد.

راهنمای خرید پودر سیر با کیفیت برای تغذیه آبزیان

راهنمای خرید پودر سیر با کیفیت برای تغذیه آبزیاناین محصول امروزه با توجه به اهمیت استاندارد بودن تغذیه آبزیان، در کارخانه های تولیدی با بهترین کیفیت و به صورت کاملا بهداشتی تولید می گردد.

این کالا در بسته بندی های مناسب و یا به صورت فله توسط شرکت های تولیدی به سراسر کشور ارسال می گردد. از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای تمامی تاییدیه ها و گواهی سلامت بهداشتی می باشد.

این ماده تحت نظر کارشناسان صنایع غذایی و نظارت کامل تولید می گردد. اثر مثبت این ماده بر سلامتی و مرغوبیت گوشت انواع آبزیان از جمله گوشت ماهی های مختلف به اثبات رسیده است.

پودر سیر تغذیه آبزیان با کیفیت عالی و بسیار مرغوب در وزن ها ی مختلف در بسیاری از مراکز خرید محصوالات پرورشی توزیع می شود.

سفارش پودر سیر از طریق نمایندگی های این شرکت و سایت های فروش محصول امکان پذیر می باشد. این کالا از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. در صورت خرید به صورت کلی و در مقادیر زیاد تخفیف های بسیار مناسبی نیز ارائه خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما