جدیدترین قیمت پیاز خلالی چیپسی

جدید ترین قیمت پیاز خلالی چیپسی را می توان در سایت های آنلاین اینترنتی جست و جو کرد زیرا در این سایت ها کلیه محصولات همراه با نرخ روز آن به اشتراک گذاشته می شود تا مشتریان در هنگام خرید از قیمت ها اطلاع داشته باشند. معمولا قیمت ها در حال نوسان است زیرا با توجه به شرایط اقتصادی موجود در بازار، نوع بسته بندی، حجم و … متغیر می باشد.

جدیدترین قیمت پیاز خلالی چیپسی

طرز تهیه پیاز خلالی چیپسی

طرز تهیه پیاز خلالی چیپسی برای تهیه پیاز خلالی چیپسی ابتدا باید مواد اولیه آن نظیر پیاز، نمک، زردچوبه، روغن را تهیه نماییم. بدین منظور ابتدا پیاز ها را به صورت خلالی و یک دست برش می زنیم باید توجه داشته باشیم که از قسمت وسط یا مغز پیاز استفاده نکنیم چون شکل پیاز را بعد از سرخ کردن، له و به هم چسبیده نشان می دهد.

در مرحله بعد مقداری آب را در یک قابلمه می ریزیم و صبر می کنیم تا جوش آید. آن گاه خلال های پیاز را به مدت ۵ دقیقه در آب جوش قرار می دهیم و مقداری نمک به آن اضافه می نماییم. سپس پیاز ها را از صافی عبور داده تا آب آن خارج شود. بهتر است در این مرحله پیاز ها را بر روی یک پارچه تمیز نیز بریزیم تا آب آن خوب گرفته شود.

سپس خلال های پیاز را در یک ظرف پهن در روغن سرخ می کنیم. برای این کار باید از روغن مخصوص سرخ کردنی استفاده نماییم چون در غیر این صورت پیاز به خود روغن جذب می کند و حالت خلالی جهت تزیین به خود نمی گیرد به عبارتی سبک نمی شود. بعد از این که کمی پیاز ها طلایی شد مقداری زرد چوبه به پیاز ها اضافه می کنیم این کار باعث می شود تا پیاز ها خوش رنگ تر و ترد تر به نظر برسد. آن گاه پیاز ها را از روغن جدا کرده و می گذاریم تا سرد شود سپس می توانیم آن را بسته بندی کنیم.

خرید پیاز خلالی چیپسی مجلسی

خرید پیاز خلالی چیپسی مجلسی خرید پیاز خلالی مجلسی را در حجم دلخواه می توان از مراکز فروش تره بار یا فروشگاه های آنلاین معتبر انجام داد که به صورت تمام وقت پاسخگوی مشتریان می باشند. این مراکز به صورت مستقیم و غیر حضوری، سفارش مشتریان را اخذ و در کم ترین زمان ممکن ارسال می نمایند خرید پیاز خلالی چیپسی مجلسی با این روش دارای قیمت ارزان تر و مناسب تری می باشد چون به شکل مستقیم خریداری می شود و نقش واسطه ها در این میان حذف گردیده است.

پیاز های خلالی چیپسی به صورت بسته بندی های کاملا بهداشتی در وزن های مختلف جهت خرید، در مراکز فروش وجود دارد و علاقمندان می توانند با مراجعه به این مراکز با کیفیت ترین پیاز ها را خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما