فروش پودر سیر مرغوب برای ماهی

امروزه مصرف پودر سیر برای دام، طیور و آبزیان به شدت در حال افزایش است. فروش پودر سیر برای ماهی جای خود را در جیره کارشناسان باز نموده است. پرورش دهنگان انواع ماهی با استفاده از این محصول نتیجه خود را گرفته اند به همین دلیل استفاده آن در حال افزایش می باشد.

فروش پودر سیر برای ماهی

امروزه پرورش دهنگان ماهی در سراسر کشور به دنبال خرید پودر سیر برای تغذیه ماهی های خود هستند و به احتمال فراوان در ذهن خود به دنبال این هستند که چرا باید پودر سیر را به جیره ماهی ها و میگو و…اضافه نمود؟ یکی و شاید مهم ترین دلیل این باشد که با مصرف پودر سیر تعداد هموگلوبین سفید در خون ماهی افزایش چشمگیری خواهد داشت و این یعنی مقاومت بدن آن بیشتر می شود.

با کمی جستجو و پرس و جو می توان متوجه شد که وظیفه گلبول سفید باعث افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن از بیماری های عفونی می شود و این یعنی مرگ و میر و تلفات کمتر و سود بیشتر از پرورش ماهی.

امروز تولیدکنندگان خوراک آبزیان سفارشات تناژ این محصول را از سراسر کشور می دهند تا بتوانند سرمایه های خود را به صورت طبیعی و بدون استفاده از مواد شیمیایی حفظ نمایند.

پودر سیر جایگاه خود را روزبروز در بین تولیدکنندگان بیشتر از قبل باز می نماید و این بخاطر تاثیر این محصول بر کیفیت تولیدات می باشد.

پودر سیر خالص برای آبزیان

تحقیقات علمی ثابت نموده است که اگر پودر سیر در جیره غذایی آبزیان استفاده شود فواید زیادی دارد به همین دلیل کارشناسان علمی زمان بیشتری را برای آزمایش گذاشته اند و دریافتند که شاخص های رشد در آبزیانی که با پودر سیر تغذیه داشته اند بیشتر و بهتر بوده است.

با گذشت زمان بعضی محصولات مانند پودر سیر که علاوه بر انسان برای تغدیه دام، طیور و آبزیان تاکید می شود استفاده و همه گیر شده است.

فروش پودر سیر مرغوب برای ماهی

باید به هنگام خرید علاوه بر قیمت کالا به کیفیت محصول هم توجه کنید چرا که پرورش دهنگان بیشتر به دنبال ارزان ترین محصول هستند و از کیفیت خوب غافل می شوند، به یاد داشته باشید ماهیان شما سرمایه های شما هستند و نباید به خاطر مقداری ارزان تر شدن ریسک را روی جان ماهیان انجام دهید.

در بازار قیمت های مختلفی وجود دارد که باید و حتما کیفیت محصول را در کنار قیمت قرار دهید نه فقط اعداد را مقایسه کنید.

تاثیر پودر سیر بر دام، طیور و آبزیان

مرغ ها از حیواناتی هستند که مقاومت بالایی ندارند و اگر از پرورش دهنگان طیور سوال بپرسید حتما به شما از میزان تلفات خود می گویند، چرا که مرغ مانند شترمرغ و دیگر حیوانات قوی نیستند ولی با توجه به مصرف فراوان مرغ در کشور ما چند ده هزار واحد پرورش مرغ در کشور وجود دارد که این ها باید تلفات خود را بسیار کم کنند.

می دانیم که با افزایش تلفات سرمایه آن ها کم می شود چرا که امروزه خوراک دام قیمت کمی هم ندارد بنابراین پیشگیری بهتر از درمان است.

شاید بتوان گفت تاثیر بیشتر استفاده از پودر سیر بیشتر بر شاخص های ایمنی و شاخص های رشد است. البته بر ضریب رشد ماهی ها هم بی تاثیر نیست.

فصل تولید میگو در جنوب ایران

باتوجه به فصل تولید میگو در جنوب کشور، تولیدکنندگان آبزیان مانند میگو، انواع ماهی درصدد تهیه بهترین پودر سیر خالص و مرغوب جهت افزایش سیستم ایمنی تولیدات خود و بهترین کیفیت جهت عرضه به بازارهای داخلی و خارجی هستند.

باتوجه به اوج تولید این محصولات در 6 ماهه اول سال بهتر است تولیدکنندکان خوراک آبزیان زودتر اقدام به برنامه ریزی و تامین منابع لازم جهت تولید غذای آبزیان باشند، چرا که با گذشن زمان احتمال افزایش قیمت و کم شدن منابع اولیه در بازار بیشتر است چه بسا سیر که در سالی زراعی که گذشت افزایش قیمت شدیدی را شاهد بود.

شرکت فرداد با تولید انواع مختلف پودر سیر و ارسال نمونه های مختلف باتوجه به سلیقه تولیدکنندگان خوراک و پرورش دهندگان می تواند با سلیقه شما در تناژ بالا پودر سیر ایرانی را در تامین نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما