قیمت پودر سیر تغذیه ماهی ارزان

پودر سیر تغذیه ماهی نقش بسیار مهمی در سلامتی آبزیان و زنجیره غذایی ایفا می کند. این ماده پر ارزش در تمامی مراکز و محل های پرورش ماهی استفاده می گردد. باعث تقویت سیستم ایمنی شده و از مرگ و میر ها جلوگیری می کند. این محصول مرغوب و با کیفیت موجب افزایش وزن ماهیان و بالارفتن میزان بهره وری می گردد.

قیمت پودر سیر تغذیه ماهی ارزان

تاثیرات مهم پودر سیر بر عملکرد سیستم ایمنی آبزیان

تاثیرات مهم پودر سیر بر عملکرد سیستم ایمنی آبزیانپودر سیر دارای خاصیت های شگفت انگیزی می باشد. این ماده باعث افزایش اشتها در آبزیان می شود. در مراکز نگهداری و پرورش ماهی در ماده غذایی آبزیان استفاده می شود و باعث تحریک در خوردن غذا و افزایش نشاط می گردد.

این ماده غذایی دارای انواع آنزیم ها مواد معدنی و ویتامین های مختلف می باشد. پودر سیر دارای خواص ضدعفونی کننده می باشد و بسیاری از ویروس ها باکتری و انگل ها را از بین می برد.

در آزمایش بسیاری که روی انواع ماهی ها انجام شده، اثرات مثبت افزایش وزن ماهی ها با خوردن این ماده اثبات شده است.

این مکمل غذایی بسیار ارزشمند موجب تقویت سیستم ایمنی آبزیان گردیده است.

گنجاندن این ماده در جیره غذایی آبزیان باعث بهبود کارآیی ماهیان شده است و همچنین موجب افزایش مصرف خوراک و افزایش حجم گوشتی در آن ها می شود.

این مکمل غذایی مرغوب با توجه به خاصیت ویروس کشش قوی که دارد از بسیاری از بیماری های خطرناک در این آبزیان جلوگیری می نمایید و باعث افزایش بازدهی و کارآیی از نظر اقتصادی در پرورش آبزیان و ماهیان می گردد.

آبزیان به دلیل سیستم ایمنی بدنشان و حساسیتی که در نگهداری آنها در شرایط دمایی محیط وجود دارد بسیار حساس می باشند، بنابراین لازم است که در تغذیه آنها از مواد کاملا مغذی استفاده شود تا گوشتی که به زنجیره غذایی انسان وارد می شود سالم و با کیفیت باشد.

پودر سیر تغذیه پرندگان باعث افزایش بازدهی و کاهش مرگ و میر و تلفات در آبزیان شده است. امروزه از ین کالا در تمامی مراکز پرورش ماهی استفاده می شود.

پودر سیر مخصوص ماهیان با انواع مصرفی انسان ها بسیار متفاوت می باشد. این محصول باعث افزایش مقاومت در سیستم ایمنی ماهیان شده و آنها را در مقابل انواع مرض ها و آلودگی ها حفظ می نماید.

خرید پودر سیر تغذیه ماهی ارزان

خرید پودر سیر تغذیه ماهی ارزان انواع مختلفی از این محصول در کارخانه های تولیدی به بازار عرضه می شود که هر کدام با توجه به کیفیتی که دارند قیمت گذاری می شوند. بسیاری از مراکز نگهداری و پرورش آبزیان این کالا را به صورت عمده و در حجم بالا سفارش می دهند که این خرید می تواند بسیار ارزان تمام شده و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه باشد

پودر سیر تغذیه ماهی را می توانید به صورت مستقیم از نمایندگی های فروش شرکت تولید کننده آن با قیمت مناسب تر خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما