تولید کننده سیر سیاه فراوری شده

تولید کننده سیر سیاه فراوری شده توانسته این محصول را در کیفیت اعلا تولید نموده و وارد بازارهای شهرهای مختلفی در ایران کند تا فرهنگ های مختلفی با آن آشنا شوند و دسترسی راحت تری نیز به آن داشته باشند. فلذا مشتری می تواند با خرید سفارشی آن را کاملا تازه و باکیفیت تهیه نموده و در دسترس مصرف کننده قرار دهد تا همگان با آن آشنایی پیدا کنند.

تولید کننده سیر سیاه فراوری شده

سیر سیاه فراوری شده چیست؟

سیر سیاه فراوری شده چیست؟ سیر سیاه از تخمیر سیر معمولی بدست می آید که خاصیت بیشتری دارد و در بیشتر غذاها به عنوان چاشنی مورد استفاده قرار می گیرد که مانند سیر معمولی حالت بونه ای داشته اما ظاهر آن سیاه است. این محصول هم به صورت صنعتی و هم به صورت خانگی تولید می شود و در تولید نوشابه های گاز دار و برخی شکلات ها نیز بکار می رود.

برای تهیه این سیر باید شرایط محیطی را از نظر دما و رطوبت ثابت محیا نمود لذا باید بوته های سیر را در ظرف شیشه ای یا سرامیکی قرار داد و بعد آن باید درب ظرف را بسته و آن را در دمای ۵۵ تا ۶۵ درجه نگهداری نمود، بنابراین با گذشت زمان طی عملیات تخمیر سیر به رنگ سیاه می شود و برای اینکه ارزش غذایی سیر حفظ شود باید در دمای ثابت تولید شود.

سیر سیاه محصولی معجزه آسا است که سرشار از آنتی اکسیدان بوده و از بیماری های مختلفی مانند سرطان، اختلالات کبدی، اختلال در سیستم ایمنی، چاقی مفرط، دیابت نوع دو، آسم، بیماری های تنفسی، زود انزالی و … پیشگیری نموده یا درمان می کند. این سیر از تخمیر و کاراملی شدن سیر تازه و فرآیندهای غیر آنزیمی مانند اکسیداسیون فنل ها ایجاد می شود.

خرید سیر سیاه فراوری شده اصل

خرید سیر سیاه فراوری شده اصل  خرید سیر سیاه فرآوری شده اصل در بین کسانی که با آن آشنایی دارند به وفور انجام می شود چون با مصرف آن جهت درمان بیماری ها اثرات مثبتی از آن مشاهده نموده اند. بیشتر مردم از وجود این سیر آگاهی ندارند و با شناخت و مصرف آن خواهند دید که چه محصول معجزه آسایی را کشف نموده اند.

سیر سیاه اصل دارای ظاهری زیبا، طعمی شیرین، بدون بو، بافت نرم است که در سراسر جهان مورد استقبال زیادی قرار گرفته است و در بسیاری از کشورها به نوعی غذای سنتی محسوب می شود. هم اکنون نیز ایران توانسته با تولید و عرضه گسترده آن به شناخت محصول به مردم کمک کند.

با تخمیر سیر و ایجاد تغییرات فیزیولوژیکی غلظت ساختار مواد فعال زیستی در آن بالا خواهد رفت و در نتیجه خواص ارزشمندی خواهد داشت. سیر سیاه علاوه بر آن به صورت ملاس، خمیر، پوره، قرص و عصاره و … ارائه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما