تولید کنندگان پودر سیر تغذیه جوجه

پودر سیر می تواند برای تغذیه جوجه ها تاثیر شگفت انگیزی داشته باشد و به همین دلیل نیز بسیاری از مرغداران برای خرید این محصول به منظور تغذیه مرغ های خود علاقه مند شده اند. مرغداران برای خرید پودر سیر تغذیه جوجه، خوب است تا به تولید کنندگان این محصول در بازار ایران مراجعه نمایند تا بتوانند محصول مورد نیاز خود را بهترین کیفیت خریداری کنند.

تولید کنندگان پودر سیر تغذیه جوجه

تاثیر پودر سیر بر رشد و تقویت جوجه

تاثیر پودر سیر بر رشد و تقویت جوجه طبق تحقیقاتی که انجام شده است پودر سیر می تواند تاثیر خیلی خوبی را روی رشد جوجه های گوشتی داشته باشد. تحقیقات نشان داده اند که استفاده از پودر سیر به میزان یک کیلو در تن و سیر خرد شده 5 کیلو در تن سبب بهبود رشد شده اند. استفاده از سیر خام برای رشد جوجه ها تاثیر بیشتر داشته است. اما برای بسیاری از پرورش دهندگان استفاده از پودر سیر آسان تر است.

استفاده از سیر در پرورش جوجه های گوشتی سبب شده تا وزن لاشه آن ها افزایش یابد. در واقع استفاده از پودر سیر در واحدهای پرورش مرغ گوشتی می تواند سبب بهبود بهره وری اقتصادی مرغداران شود. هم چنین یکی از اثرات خوبی که در مصرف سیر در جیره غذایی جوجه ها وجود دارد این است که سیر می تواند میزان فعالیت باکتری های گرم را کاهش دهد. این موضوع برای تعداد زیادی از مرغداران اهمیت زیادی دارد.

زیرا مرغ ها همواره در معرض بیماری های مختلف قرار دارند. کوچکترین باکتری و ویروس می تواند تمامی سرمایه یک مرغدار را دی یک لحظه نابود کند. از این رو بسیاری از مرغداری ها در هنگام پرورش جوجه شرایط استریل را حفظ می کنند.

فروش ویژه پودر سیر تغذیه جوجه

فروش ویژه پودر سیر تغذیه جوجهپودر سیر می تواند تاثیر خیلی خوبی در رشد جوجه ها داشته باشد. به همین دلیل بسیاری از مرغدارانی که با این موضوع آشنایی پیدا کرده اند، می خواهند تا پودر سیر را خریداری نمایند. آن ها می خواهند پودر سیر را تهیه کنند و آن را در خوراک مرغ های خود اضافه کنند.

زیرا از طریق اضافه کردن پودر سیر در غذای جوجه ها می توانند بهره وری بهتری را از پرورش آن ها بدست آورند. اما برای این که همیشه میزان هزینه و درآمد در میزان اعتدالی قرار گیرند و بتواند سود بیشتری را کسب کنند، لازم است پودر سیر با با قیمت خیلی مقرون به صرفه تری خرید کنند.

فروش پودر سیر تغذیه جوجه با قیمت خوب و مناسب از طریق فروش ویژه این محصول امکان پذیر شده است. از این رو تمامی کسانی که به این محصول نیاز دارند می توانند آن را از طریق همین مرکز در یک فروش ویژه و با قیمت ویژه تهیه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما