صادرات و تولید پودر سیر خالص به سراسر جهان

کارخانه صنایع غذایی فرداد تولید پودر سیر خالص در انواع مختلف بر عهده دارد و به بازارهای داخل ایران و خارج از کشور به صورت عمده و گسترده صادر می کند. این شرکت به خاطر تولیدات با کیفیتی که دارد توانسته است در سطح جهانی معروف و شناخته شود. هر روز که می گذرد بر مشتریان داخلی و خارجی این شرکت افزوده می شود.

صادرات و تولید پودر سیر خالص به سراسر جهان

خریداران عمده پودر سیر

خریداران عمده پودر سیر

خریداران عمده پودر سیر اغلب رستوران ها، هتل ها و تالارها هستند. این مراکز به صورت مستقیم از کارخانه صنیاع غذایی فرداد خرید می کنند. به خاطر کیفیت خوب محصولات این شرکت این مراکز جزء خریداران دائمی هستند که در طعم غذای خود از این پودر استفاده می کنند.

 

فروش و تولید پودر سیر خالص از فروشگاه مجازی فرداد

صادرات و تولید پودر سیر خالص به سراسر جهان

شرکت صنایع غذایی فرداد برای ارائه محصولات خود فروشگاه های مجازی تاسیس کرده اند. در این فروشگاه انواع گوناگونی از محصولات موجود است. یکی از محصولاتی که در فروشگاه های مجازی در اختیار مشتریان گذاشته شده است پودر سیر است که این محصول هم به صورت عمده و هم به صورت خرده در اختیار مشتریان قرار می گیرد. مشتریان می توانند بدون اینکه زمان زیادی را صرف کنند در خانه خود بمانند و محصولات موردنظر خود را انتخاب و خرید کنند. هر مقدار که بخواهند در این فروشگاه وجود دارد آنها می توانند به صورت عمده خرید کنند یا مقدار کمترخرید کنند. آنها می توانند هزینه محصولات خریداری شده را به دو صورت بپردازند. یکی از این روش ها این است که هزینه را در همان قسمت خرید آنلاین که در منوی فروشگاه هست به صورت آنلاین بپردازند و در زمان کمی محصول خود را درب منزل تحویل بگیرند یا اینکه زمانی که مامور پست محصول را درب منزل آورد هزینه را بپردازند و بعد اقدام به خرید کنند. خرید اینترنتی و مجازی از فروشگاه های مجازی این امتیاز را برای مشتریان دارد که قیمت محصولات فروشگاه نسبت به قیمت بازار ارزان تر است. زیرا در خرید مجازی، خرید و فروش به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می گیرد و بنابراین قیمت های محصولات مناسب و ارزان است اما اگر بخواهند همین محصول را در بازار خرید کنند به خاطر افراد واسطه گر قیمت آنها افزایش پیدا می کند. بنابراین توصیه می شود که مشتریان برای اینکه هم در وقت و زمان خود صرفه جویی کرد و هم هزینه کمتری را بپردزاند بهتر است خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند

صادرات پودر سیر ایرانی به کشورهای متقاضی

صادرات پودر سیر ایرانی به کشورهای متقاضی

شرکت صنایع غذایی فرداد با توجه به نیازهای کشورهای متقاضی برای محصولات ایرانی به صورت عمده محصولات سفارشی این کشورها را تولید و به این کشورهای متقاضی صادر می کنند. صادرات و تولید پودر سیر خالص زیاد محصولات شرکت فرداد به کشورهای دور و نزدیک باعث شده است که نام شرکت تولیدکننده و نام محصولات آن در سطح جهان طرفداران خاصی پیدا کنند و هر روز بر تعداد مشتریان افزوده شود.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما